Asystent/ -tka ds. obsługi klienta
Ogłoszenie nieaktualne
Asystent/ -tka ds. obsługi klienta
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
obhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.
W tej chwili dla naszego Klienta, lidera rynku ubezpieczeń turystycznych,
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ -tka ds. obsługi klienta
Gdańsk
Zapewniamy
Do Twoich zadań będzie należało
· telefoniczne udzielanie informacji o produktach i ofercie
· zapewnienie sprawnej obsługi klientów (telefonicznej i elektronicznej)
· przygotowywanie korespondencji
· przyjmowanie zgłoszeń i ich rejestracja
· dbanie o wysoką jakość obsługi klientów oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
· obsługa systemów aplikacji szkodowych
· kontakt z klientem w sprawach likwidowanych szkód
· przeprowadzenie sprawnego i terminowego procesu likwidacji szkód
U kandydatów zwracamy uwagę na
· co najmniej średnie wykształcenie
· znajomość języka angielskiego na poziomie B2
· biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych
· doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
· dokładność i sumienność, umiejętność organizowania swojej pracy
· umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
· wysoka kultura osobista
· dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sektorze ubezpieczeń
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikację przez przycisk aplikuj.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097.
www.jobhouse.pl
W tej chwili dla naszego Klienta, lidera rynku ubezpieczeń turystycznych,
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ -tka ds. obsługi klienta
Gdańsk
Zapewniamy
- Zatrudnienie w firmie o silnej j i stabilnej pozycji na rynku;
- Dobrze zlokalizowane i skomunikowane biuro;
- Umowę o pracę;
- Elastyczne godziny pracy ( możesz zaczynać między 7.30 a 9.30)
- Przyjazną atmosferę, w dynamicznym i kompetentnym zespole;
- Pakiet dodatkowych świadczeń (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie do okularów, upominki świąteczne, karta lunchowa w wysokości 450 zł miesięcznie).
Do Twoich zadań będzie należało
· telefoniczne udzielanie informacji o produktach i ofercie
· zapewnienie sprawnej obsługi klientów (telefonicznej i elektronicznej)
· przygotowywanie korespondencji
· przyjmowanie zgłoszeń i ich rejestracja
· dbanie o wysoką jakość obsługi klientów oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
· obsługa systemów aplikacji szkodowych
· kontakt z klientem w sprawach likwidowanych szkód
· przeprowadzenie sprawnego i terminowego procesu likwidacji szkód
U kandydatów zwracamy uwagę na
· co najmniej średnie wykształcenie
· znajomość języka angielskiego na poziomie B2
· biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych
· doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
· dokładność i sumienność, umiejętność organizowania swojej pracy
· umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
· wysoka kultura osobista
· dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sektorze ubezpieczeń
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikację przez przycisk aplikuj.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097.
www.jobhouse.pl
Data dodania ogłoszenia: 27.02.2024
Aktualizacja: 04.03.2024
Wróć do góry