Asystent w dziale Sprzedaży usług HR

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Przedstawiciel handlowy,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna
Rekrutacja online
Tak

Aktualizacja: 1 miesiąc temu

Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w branży HR, jesteś osobą otwartą i komunikatywną, sprawnie posługujesz się językiem polskim? Ta oferta jest skierowana do CIEBIE! Agencja Pracy RECREW HR, zajmująca się dostarczaniem personelu zarówno w Polsce jak i w Skandynawii do swojego oddziału w Gdańsku poszukuje:

Asystenta ds. Sprzedaży 

Obowiązki:

- Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- Sporządzanie raportów,
- Czynny udział w życiu biura, uczestnictwo w eventach branżowych,
- Uczestnictwo/ prowadzenie spotkań handlowych.

Wymagania:

- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług,
- Otwartość i komunikatywność,
- Zdolności interpersonalne,
- Skrupulatność.

Oferujemy:

- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
- Prywatną opiekę medyczną,
- Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin :)
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Niezbędne narzędzia pracy.


Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres: [ukryte] , w tytule: " ASYS/01"


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 16818.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64583357
  • Data wyróżnienia: 25.05.2022
  • Data wprowadzenia: 19.11.2021
  • Aktualizacja: 21.04.2022