Doradca klienta z językiem niemieckim dla Payback

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Rekrutacja online
Tak

Aktualizacja: 3 dni temu


Zbieranie punktów nie kojarzy Ci się z szybką jazdą, ale z nagrodami oraz prezentami? Jeżeli do tego jesteś komunikatywny_a i niesienie pomocy sprawia Tobie radość, a do tego posługujesz się biegle językiem niemieckim, mamy dla Ciebie idealną pracę!

Zespół TELUS International Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Doradcy klienta dla PAYBACK na rynek niemiecki

Twoje zadania:
  • Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
  • Wprowadzanie danych klienta do systemu
  • Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród
 Twój profil:
  • Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
  • Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
  • Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Praca zdalna lub w biurze
  • Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy,
    jak i darmowymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty Medicover Sport
  • Dofinansowanie do okularów
  • Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
  •  
Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego zespołu!
 
Nasz zespół HR, Małgorzata Redelbach i Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882 2888. Wyślij nam swoją aplikację za pomocą przycisku "Aplikuj".

 
Informacje o firmie
O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
zgłoś do moderacji
Ogłoszenie maxi
Rekrutacja online
avatar

Competence Call Center member of TELUS International

588822... Wyświetl numer
j...@telus... Wyświetl e-mail
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Lokalizacja

Adres
Gdańsk Oliwa
al. Grunwaldzka 472B 

Profil pracodawcy

O NAS Luźna atmosfera, zgrany zespół i elastyczne godziny pracy w call center? Oczywiście – u nas w TELUS International! Od momentu założenia w 1998 r. doskonała obsługa klienta jest naszą pasją – w 2020 roku zrobiliśmy...

Zobacz profil employer_photo
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
Ważne jeszcze 27 dni (do 04.09.2022)
  • Numer ogłoszenia: 64946441
  • Data wyróżnienia: 04.08.2022
  • Data wprowadzenia: 04.08.2022
Zadzwoń E-mail