Doradca stałego klienta w branży telekomunikacyjnej - Gdańsk

powrót do listy

Ogłoszenie nieaktualne

Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Wynagrodzenie brutto (od)
2 250
Wynagrodzenie brutto (do)
5 500
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Call center,
Wychodzące,
Przychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna

Aktualizacja: 30 dni temu

Dzięki naszym wykwalifikowanym i zmotywowanym pracownikom, Transcom jest globalnym liderem w branży BPO.
Praca w Transcomie jest dynamiczna, pełna wyzwań oraz dobrej zabawy. Szukamy tych, którzy nie boją się takich wyzwań i chcą rozwijać się z nami!
Na stanowisku Doradca stałego klienta w branży telekomunikacyjnej, będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientami jednej z największych sieci komórkowych w Polsce.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • codzienny kontakt telefoniczny z klientami, którzy wyrażają chęć przedłużeniem umowy lub zmianą oferty;
  • dbanie o jakość rozmów i satysfakcji klienta;
  • dopasowanie oferty do potrzeb klienta na podstawie jego historii.
Oferujemy:
    • 2 podwyżki wynagrodzenia zasadniczego w ciągu 1 roku pracy;
    • 3 korzystne systemy prowizyjne;
    • szkolenia wdrażające i rozwojowe;
    • jasną ścieżkę rozwoju (od konsultanta po eksperta, (czy) oraz Team Leadera);
    • pakiet benefitów, w tym dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, bilety do kina, prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz prywatne ubezpieczenie na życie (po okresie próbnym);
    • pracę w miłym i pomocnym zespole!
    Nie żyjemy tylko pracą! Organizujemy często wyjścia integracyjne, konkursy na nagrody rzeczowe, oraz dni tematyczne.
    Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
    1. Zgłoś się przez formularz online.
    2. Wypełnij test który otrzymasz na skrzynkę mailową.
    3. Najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na Dzień Kandydata w naszym biurze!

    Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu - czekamy na Ciebie!

    Oczekujemy od Ciebie:
    • minimum wykształcenie średnie,
    • wcześniejsze doświadczenie w obsłudze Klienta lub w podobnym środowisku preferowane,
    • dobrej znajomości obsługi komputera,
    • chęci do nauki, rozwoju i współpracy zespołowej,
    • wysokiej komunikatywności i motywacji do pracy,
    • dyspozycyjności do pracy zmianowej (pon- pt. 9-21, sob. 9-18)

    Prosimy o dodanie klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
    zobacz klauzule
    • Numer ogłoszenia: 62972069
    • Data wyróżnienia: 22 października 2019
    • Data wprowadzenia: 22 października 2019
    • Wyświetleń: 442
    • Wyświetleń na liście: 19 527