Inspektor / Gł. specj. w Wydziale Bezpiecz. i Zarządzania Kryzysowego

Ogłoszenie nieaktualne

Inspektor / Gł. specj. w Wydziale Bezpiecz. i Zarządzania Kryzysowego

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, obrony cywilnej, bezpieczeństwa narodowego lub wewnętrznego, logistyki lub studia kierunkowe dla służb mundurowych, w szczególności: policji, straży pożarnej, wojska lub straży granicznej,  
  • minimum 3 lata stażu pracy (inspektor) lub 4 lata stażu pracy (główny specjalista),
  • biegła obsługa komputera – pakiet MS OFFICE i innych urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zagadnieniami dotyczącymi spraw obronnych, a także zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym lub ratownictwem,
  • preferowane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do prac z dokumentami  niejawnymi z klauzulą co najmniej „ZASTRZEŻONE”,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, o ochronie przeciwpożarowej, o bezpieczeństwie imprez masowych, prawo o zgromadzeniach, o ochronie informacji niejawnych, o samorządzie gminnym i powiatowym, kpa oraz aktów wykonawczych,
  • znajomość języka obcego,
  • umiejętność czytania, interpretowania i stosowania przepisów prawnych,
  • samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność,
  • umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • właściwe planowanie i organizowanie pracy,
  • sumienność, systematyczność w pracy oraz terminowa realizacja zadań,
Warunki pracy na stanowisku:
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego w windę i podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 25/27 – parter. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.

Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
  • Realizacja spraw związanych z obroną cywilną w Sopocie, w tym opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej miasta Sopotu oraz dokumentów z tym związanych.
  • Uczestnictwo w pracach przy opracowywaniu i aktualizowaniu powiatowego planu zarządzania kryzysowego miasta Sopotu, planu operacyjnego funkcjonowania miasta Sopotu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, planu obrony cywilnej miasta Sopotu oraz innych dokumentów związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa mieszkańcom Sopotu.
  • Uczestnictwo w postępowaniu administracyjnym zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych i na bazie przeprowadzonego postępowania w przygotowaniu decyzji Prezydenta dotyczącej wniosku o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej.
  • Uczestnictwo w planowaniu i koordynowaniu szkoleń w zakresie powszechnej samoobrony oraz jednostek organizacyjnych obrony cywilnej w Sopocie.
  • Nadzór nad prawidłowym działaniem zintegrowanego systemu ratowniczego, systemu alarmowania i powiadamiania ludności.
  • Aktualizacja posiadanej bazy danych mającej na celu zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom Sopotu.
  • Uczestnictwo w kontrolach zgodności przeprowadzania imprez masowych z warunkami określonymi w zezwoleniu zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych.
  • Uczestnictwo w kontrolach w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej przez instytucje przewidziane do realizacji zadań obrony cywilnej na terenie miasta Sopotu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sopotu w lutym 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopii decyzji/zaświadczeń posiadanych uprawnień budowlanych,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • referencje /fakultatywnie/,
  • kwestionariusz osobowy,
  • oświadczenie – klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych.
Wzory dokumentów wymienionych w ogłoszeniu dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sopotu na stronie internetowej www.bip.sopot.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE - DOKUMENTY DO POBRANIA.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr  Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 pok. 65 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektora / Głównego specjalisty w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w terminie do dnia 4 kwietnia 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu.
2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
3.1 Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta;
3.2 Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust 1 lit. a RODO).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji znajdują się na stronie www.bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta/ Dokumenty do pobrania.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 19.03.2024

Aktualizacja: 25.03.2024

Wróć do góry