Wróć do góry
Junior Customer Experience Specialist
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna,
Praca w terenie,
Hybrydowa
Aktualizacja: ponad rok temu
Wiesz, że cyfryzacja działów HR to teraz hot tech topic? A my się właśnie w tym specjalizujemy. Zapotrzebowanie na nowoczesne systemy HR jest ogromne. Rozwijamy kilka dużych produktów naraz, potrzebujemy ludzi, którzy są zwinni, kręcą ich nowe technologie i chcą z nami wskoczyć w nadprzestrzeń. Jesteśmy częścią Grupy Symfonia, jednego z najbardziej rozpoznawalnych producentów oprogramowania dla biznesu.
Gotowy/a na wyzwania?
Ta oferta jest dla Ciebie!
Aktualnie rekrutujemy na stanowisko: Junior Customer Experience Specialist
Miejsce pracy: mamy fajne nowoczesne biuro w Gdyni, ale 4 dni w tygodniu możesz pracować absolutnie skąd chcesz, byleby był tam przyzwoity internet.
Co ciekawego będziesz robił/a?
Osoba na tym stanowisku będzie stanowiła bezpośrednie wsparcie dla Klientów w tematach związanych z bieżącym działaniem funkcjonalności Systemu Hsys.
Do jej zadań będzie należało:
Czego od Ciebie oczekujemy?
Co będzie Twoim dodatkowym atutem?
Co oferujemy ?
Ania, Customer Experience Team Leader
Gotowy/a na wyzwania?
Ta oferta jest dla Ciebie!
Aktualnie rekrutujemy na stanowisko: Junior Customer Experience Specialist
Miejsce pracy: mamy fajne nowoczesne biuro w Gdyni, ale 4 dni w tygodniu możesz pracować absolutnie skąd chcesz, byleby był tam przyzwoity internet.
Co ciekawego będziesz robił/a?
Osoba na tym stanowisku będzie stanowiła bezpośrednie wsparcie dla Klientów w tematach związanych z bieżącym działaniem funkcjonalności Systemu Hsys.
Do jej zadań będzie należało:
- Pomoc Klientom w zakresie obsługi Systemu Hsys (po wcześniejszym przeszkoleniu).
- Obsługa zgłoszeń dotyczących problemów w bieżącym funkcjonowaniu Systemu (informowanie poprzez dedykowaną platformę JIRA).
- Testowanie funkcjonalności.
- Utrzymywanie dokumentacji projektowej.
- Wspieranie procesu tworzenia oprogramowania, na każdym etapie.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Chęci do zapoznania się z tematem procesu tworzenia i aktualizowania oprogramowania.
- Łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji.
- Umiejętności szybkiego uczenia się i ciekawości w pracy.
- Dokładności i sumienności w codziennych działaniach.
- Proaktywnej postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów.
Co będzie Twoim dodatkowym atutem?
- Podstawowa znajomość procesów HR.
- Podstawowa znajomość zagadnień testowania oprogramowania.
- Doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym.
- Znajomość narzędzi JIRA, Confluence - używamy najlepszych narzędzi i praktyk
Co oferujemy ?
- przyjazną, nieformalną atmosferę w biurze,
- hybrydowy model pracy - biuro w centrum Gdyni dobrze skomunikowanym z ZKM, PKM, SKM,
- wynagrodzenie zależne od kompetencji, doświadczenia i indywidualnych ustaleń,
- dowolną formę współpracy (do wyboru: umowa o pracę, B2B),
- wewnętrzne warsztaty i szkolenia,
- program poleceń - nagroda za rekomendację kandydata,
- i kilka jeszcze innych możliwości o których dowiesz się na rozmowie z nami :)
Ania, Customer Experience Team Leader
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 64683585
- Data wyróżnienia: 24.05.2022
- Data wprowadzenia: 27.01.2022
- Aktualizacja: 24.05.2022