Wróć do góry

Junior Customer Experience Specialist

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Zdalna,
Praca w terenie,
Hybrydowa

Aktualizacja: ponad rok temu

Wiesz, że cyfryzacja działów HR to teraz hot tech topic? A my się właśnie w tym specjalizujemy. Zapotrzebowanie na nowoczesne systemy HR jest ogromne. Rozwijamy kilka dużych produktów naraz, potrzebujemy ludzi, którzy są zwinni, kręcą ich nowe technologie i chcą z nami wskoczyć w nadprzestrzeń. Jesteśmy częścią Grupy Symfonia, jednego z najbardziej rozpoznawalnych producentów oprogramowania dla biznesu. 

Gotowy/a na wyzwania?
Ta oferta jest dla Ciebie!

Aktualnie rekrutujemy na stanowisko: Junior Customer Experience Specialist

Miejsce pracy: mamy fajne nowoczesne biuro w Gdyni, ale 4 dni w tygodniu możesz pracować absolutnie skąd chcesz, byleby był tam przyzwoity internet.

Co ciekawego będziesz robił/a?
Osoba na tym stanowisku będzie stanowiła bezpośrednie wsparcie dla Klientów w tematach związanych z bieżącym działaniem funkcjonalności Systemu Hsys.
Do jej zadań będzie należało:
  • Pomoc Klientom w zakresie obsługi Systemu Hsys (po wcześniejszym przeszkoleniu).
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących problemów w bieżącym funkcjonowaniu Systemu (informowanie poprzez dedykowaną platformę JIRA).
  • Testowanie funkcjonalności.
  • Utrzymywanie dokumentacji projektowej.
  • Wspieranie procesu tworzenia oprogramowania, na każdym etapie.

Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Chęci do zapoznania się z tematem procesu tworzenia i aktualizowania oprogramowania.
  • Łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji.
  • Umiejętności szybkiego uczenia się i ciekawości w pracy.
  • Dokładności i sumienności w codziennych działaniach.
  • Proaktywnej postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów.

Co będzie Twoim dodatkowym atutem?
  • Podstawowa znajomość procesów HR.
  • Podstawowa znajomość zagadnień testowania oprogramowania.
  • Doświadczenie w pracy z Klientem Biznesowym.
  • Znajomość narzędzi JIRA, Confluence - używamy najlepszych narzędzi i praktyk

Co oferujemy ?
  • przyjazną, nieformalną atmosferę w biurze,
  • hybrydowy model pracy - biuro w centrum Gdyni dobrze skomunikowanym z ZKM, PKM, SKM,
  • wynagrodzenie zależne od kompetencji, doświadczenia i indywidualnych ustaleń,
  • dowolną formę współpracy (do wyboru: umowa o pracę, B2B),
  • wewnętrzne warsztaty i szkolenia,
  • program poleceń - nagroda za rekomendację kandydata,
  • i kilka jeszcze innych możliwości o których dowiesz się na rozmowie z nami :)
Zapraszam Cię zatem na kawę i przyjemną rozmowę
Ania, Customer Experience Team Leader

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64683585
  • Data wyróżnienia: 24.05.2022
  • Data wprowadzenia: 27.01.2022
  • Aktualizacja: 24.05.2022