Junior Office Assistant (1/2 etatu)

Ogłoszenie nieaktualne

Junior Office Assistant (1/2 etatu)

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Stanowiska asystenckie,
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Status studenta
Tak

Rozwijamy platformę do webinarów i spotkań online, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Jesteśmy firmą z Gdańska o globalnym zasięgu - nasz produkt jest dostępny w 10 językach, a tylko w 2023 roku przeprowadzono na naszej platformie ponad 718 tysięcy wydarzeń online, które zgromadziły ponad 13,5 miliona uczestników i trwały 1 230 360 godzin, czyli 51 265 dni.  
Zatrudniamy obecnie ponad 100 osób i wciąż rośniemy. Dołączając do nas będziesz rozwijać nie tylko firmę, ale również swoje umiejętności. Wyróżnia nas nieformalna, przyjazna atmosfera na co dzień oraz wyjątkowi współpracownicy, których możesz poznać już niebawem!

Poszukujemy osoby, która wspólnie z nami będzie budować super klimat w naszym biurze, zachęcający nasz zespół do pojawiania się tam :) Zapewniamy też szeroką gamę różnych benefitów i atrakcji dla wszystkich naszych pracowników, dlatego potrzebujemy wsparcia w zakresie administracji, co też będzie należeć do zadań szukanej przez nas osoby.

Twoje główne zadania na tym stanowisku obejmą:
  • obsługę recepcji  
  • zapewnienie obiegu dokumentów i przesyłek przychodzących i wychodzących(w tym obsługa portalu e-nadawca, systemu firmy kurierskiej, wewnętrznego paczkomatu) 
  • zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, chemicznych do biura oraz ich rozpakowywanie 
  • koordynację zaopatrzenia i utrzymania czystości w kuchni, w tym współpracę z serwisem sprzątającym 
  • aktualizację tabeli dotyczącej miejsc parkingowych 
  • współpracę z administracją budynku oraz serwisem technicznym w zakresie bieżących spraw w obiekcie 
  • kontrolowanie kart dostępu do biura - bieżące programowanie albo blokowanie kart i aktualizacja listy osób uprawionych do wejścia do biura w ochronie 
  • wsparcie w organizowaniu spotkań firmowych, w tym przygotowywanie salek konferencyjnych i przyjmowanie gości zewnętrznych  
  • wysyłkę newsletterów wewnątrzfirmowych 
  • administrowanie intranetem i Sharepointem 
  • informowanie managerów o rocznicach i urodzinach pracowników 
  • wysyłanie maili rocznicowych i urodzinowych do pracowników  
  • organizowanie voucherów urodzinowychi upominków rocznicowych 
  • organizowanie sesji zdjęciowej dla nowych pracowników 
  • prowadzenie tabeli rocznicowej z fakturami  
  • koordynację kwestii związanych z autem firmowym  
  • czuwanie nad książkami wypożyczanymi z biblioteczki firmowej 
  • przygotowywanie harmonogramu wdrożeniowego dla nowych pracowników 
  • wprowadzanie zmian w strukturze firmy i nazwach stanowisk  
  • wsparcie w organizowaniu podróży pracowników 

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • znasz język angielski na poziomie min. komunikatywnym  
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B  
  • umiesz obsługiwać pakiet MS Office (Excel, Power Point)  
  • możesz pracować 4 godz. dziennie (pon-pt) w godz. 8-12  
  • praca z biura jest dla Ciebie atrakcyjna – będziesz wykonywać swoje zadania w naszej siedzibie przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku   
  • mile widziany status studenta 
  • cechuje Cię świetna organizacja pracy, działasz w oparciu o plan i priorytety  
  • wykonujesz zadania w wyznaczonym terminie i zgodnie z instrukcją  
  • skuteczne ukończenie Twoich zadań daje Ci satysfakcję 
  • Twoim atutem jest jasna komunikacja 
  • wyróżnia Cię łatwość nawiązywania kontaktu i pozytywna energia  
  • posiadasz min. średnie wykształcenie  

Co oferujemy?
  • umowę zlecenie,
  • współpracę 100% z biura,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie,  
  • prywatną opiekę medyczną w LuxMed,   
  • kartę Multisport,   
  • dodatkowy bonus za bieganie lub dojazdy rowerem/hulajnogą do pracy w biurze,   
  • Office Bonus - możesz wybrać nagrodę za obecność w biurze,
  • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Pluxee (dawniej Sodexo),   
  • zapewniony czas na rozwój własny,  
  • dużą ilość integracji, pomagającą nam dbać o atmosferę w Clicku,   
  • świętowanie rocznic, urodzin i imprezy okolicznościowe,   
  • zwrot kosztów dojazdu do biura,  
  • bezpłatny udział w kursie językowym (do wyboru masz: język angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski, rosyjski),  
  • w naszym biurze czekają na Ciebie przekąski, owoce, warzywa, pieczywo i dodatki - śmiało możesz przyjść bez śniadania, bo przygotujesz je na miejscu. :)  
  • otwartą kulturę organizacji bazującą na zaufaniu i zaangażowaniu - U nas będzie Ci wszystko Clickało! ;)   

Nasz proces rekrutacyjny w pigułce:
  1. Rozmowa telefoniczna z Kasią (HR & Recruitment Specialist), która opowie Ci więcej o Clicku.
  2. Zadanie rekrutacyjne - chcemy zweryfikować Twoje umiejętności w zakresie korzystania z Excela, dlatego poprosimy Cię o wykonanie zadania online. To, jak wykonasz zadanie zależy od Ciebie i od tego, jak bardzo chcesz się pochwalić tym co potrafisz. :) Kasia umówi Cię na waszego około 15 minutowego video calla.
  3. Stacjonarne spotkanie rekrutacyjne - spotkasz się z Justyną (HR Business Partner) i Martyną (Event & Administration Specialist). W trakcie spotkania lepiej się poznamy i oprowadzimy Cię po naszym biurze. 
Po każdym z etapów otrzymasz od nasz informację zwrotną dotyczącą Twojego statusu w procesie rekrutacyjnym. 

Zainteresowany? Zainteresowana? Aplikuj tutaj: https://clickmeeting.traffit.com/public/form/a/72?uid=eea9fe77326817a1ea7b246385bf9dd16e6a4b566a544e [ukryte] 74b6b [ukryte] [ukryte] 684e [ukryte] [ukryte] 3d3d
 
Informacje o firmie
Więcej o nas dowiesz się tutaj:
https://clickmeeting.traffit.com/career/
https://clickmeeting.com/

Prosimy o dodanie klauzuli:

Administratorem Twoich danych osobowych jest ClickMeeting Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku (Al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk). Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie przepisów Kodeksu pracy i/lub wyrażonej przez Ciebie zgody. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. Jeśli chcesz wycofać zgodę lub zrealizować inne przysługujące Ci prawa, wyślij wiadomość na adres rekrutacja@clickmeeting.com. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, możemy stosować procesy oparte na profilowaniu w celu wsparcia procesu rekrutacji. Profilowanie w przypadku rekrutacji polega na mierzalnej i obiektywnej ocenie Twoich kwalifikacji, umiejętności lub innych cech, które są istotne przy danym procesie rekrutacyjnym za pomocą ustawionych filtrów (tagów). Tak rozumiane profilowanie nigdy jednak nie prowadzi do automatycznego podejmowania przez nas decyzji o wyborze kandydata do pracy na dane stanowisko i jest tylko jednym z elementów procesu rekrutacyjnego. Twoje Dane Osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przez okres niezbędny dla celów obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacyjnym, tj. przez 3 lata, a jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich Danych Osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji wtedy nie krócej niż okres obowiązywania udzielonej przez Ciebie zgody. Wszelkie pozostałe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych uzyskasz na stronie https://legal.clickmeeting.com/pl/privacy-security-pl/privacy-policy-pl/.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 12.04.2024

Aktualizacja: 12.04.2024

Wróć do góry