Kierownik Działu Promocji
Ogłoszenie nieaktualne
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
HR
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Aktualizacja: 2 miesiące temu
Opera Leśna w Sopocie poszukuje osoby na stanowisko Kierownika Działu Promocji. Oferujemy pracę w młodym, dynamicznym i stale rozwijającym się zespole. Poszukujemy osoby szukającej wyzwań, umiejącej tworzyć nowe strategie i pragnącej mieć wpływ na otaczającą rzeczywistość.
I. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1. Obowiązki merytoryczne
1. Opracowywanie misji, strategii, planów, programów promocji i komunikacji oraz działań PR, w odniesieniu do całości działań instytucji.
2. Przygotowywanie, planowanie i koordynacja kampanii marketingowych promujących wydarzenia instytucji.
3. Tworzenie i zarządzanie budżetami promocyjnymi.
4. Dbanie o dobry wizerunek instytucji.
5. Budowanie relacji z mediami.
6. Redagowanie treści promocyjnych, prasowych, na stronę internetową
7. Przygotowywanie ofert sponsorskich.
8. Kierowanie pracą zespołu.
9. Stała współpraca z podwykonawcami i partnerami (graficy zewnętrzni, reklamodawcy, redaktorzy itd.).
10. Dbanie o spójność graficzną, estetyczną i nadzór nad drukami.
11. Monitorowanie efektów działań promocyjnych.
2. Zarządzanie
1. Zarządzanie zespołem i koordynacja pracy Działu.
2. Delegowanie, ewaluacja, egzekwowanie i nadzór nad realizacją zadań.
3. Rozwijanie umiejętności pracowników Działu.
4. Przygotowywanie pism, dokumentów, treści publikacji, materiałów informacyjnych, ofert związanych z działalnością działu.
5. Zbieranie i opracowywanie danych dla celów sprawozdawczych.
Wymagania
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych i komunikacyjnych oraz planowania kampanii marketingowych.
3. Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem.
4. Wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i komunikatywność.
5. Umiejętność pracy pod presją czasu i w trudnych warunkach.
6. Bardzo dobra organizacja pracy.
II. Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
1. Wykształcenie kierunkowe (obejmujące tworzenie planów promocyjnych, planów marketingowych, PR, sponsoring).
2. Doświadczenie w zakresie prowadzenia PR instytucji, w tym doświadczenie w pracy z dziennikarzami oraz w organizacji konferencji prasowych.
3. Doświadczenie w tworzeniu ofert sponsorskich, realizacji i rozliczaniu podpisanych umów.
4. Umiejętność redagowania tekstów prasowych, promocyjnych, internetowych.
5. Znajomość narzędzi do monitoringu Internetu oraz do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych
6. Swobodne poruszanie się w świecie PR oraz marketingu: on-line, content, wideo, brand, social media, e-mail itd.
7. Znajomość trendów dotyczących marketingu, reklamy, PR i umiejętne korzystanie z wiedzy w codziennej pracy.
8. Znajomość SEO, SEM, narzędzi wspierających działania marketingowe (np. Sotrender, Brand 24, Canva, Google analitics/trends itp.)
INNE
9. Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
10. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min B2.
OFERUJEMY
1. rodzaj umowy: umowa o pracę
2. miejsce pracy: Opera Leśna, ul. Moniuszki 12, 81-829 Sopot
5. Wynagrodzenie: Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona w zależności od posiadanej przez wybranego kandydata wiedzy, umiejętności, doświadczenia i wykształcenia.
BENEFITY
I. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1. Obowiązki merytoryczne
1. Opracowywanie misji, strategii, planów, programów promocji i komunikacji oraz działań PR, w odniesieniu do całości działań instytucji.
2. Przygotowywanie, planowanie i koordynacja kampanii marketingowych promujących wydarzenia instytucji.
3. Tworzenie i zarządzanie budżetami promocyjnymi.
4. Dbanie o dobry wizerunek instytucji.
5. Budowanie relacji z mediami.
6. Redagowanie treści promocyjnych, prasowych, na stronę internetową
7. Przygotowywanie ofert sponsorskich.
8. Kierowanie pracą zespołu.
9. Stała współpraca z podwykonawcami i partnerami (graficy zewnętrzni, reklamodawcy, redaktorzy itd.).
10. Dbanie o spójność graficzną, estetyczną i nadzór nad drukami.
11. Monitorowanie efektów działań promocyjnych.
2. Zarządzanie
1. Zarządzanie zespołem i koordynacja pracy Działu.
2. Delegowanie, ewaluacja, egzekwowanie i nadzór nad realizacją zadań.
3. Rozwijanie umiejętności pracowników Działu.
4. Przygotowywanie pism, dokumentów, treści publikacji, materiałów informacyjnych, ofert związanych z działalnością działu.
5. Zbieranie i opracowywanie danych dla celów sprawozdawczych.
Wymagania
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych i komunikacyjnych oraz planowania kampanii marketingowych.
3. Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem.
4. Wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i komunikatywność.
5. Umiejętność pracy pod presją czasu i w trudnych warunkach.
6. Bardzo dobra organizacja pracy.
II. Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
1. Wykształcenie kierunkowe (obejmujące tworzenie planów promocyjnych, planów marketingowych, PR, sponsoring).
2. Doświadczenie w zakresie prowadzenia PR instytucji, w tym doświadczenie w pracy z dziennikarzami oraz w organizacji konferencji prasowych.
3. Doświadczenie w tworzeniu ofert sponsorskich, realizacji i rozliczaniu podpisanych umów.
4. Umiejętność redagowania tekstów prasowych, promocyjnych, internetowych.
5. Znajomość narzędzi do monitoringu Internetu oraz do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych
6. Swobodne poruszanie się w świecie PR oraz marketingu: on-line, content, wideo, brand, social media, e-mail itd.
7. Znajomość trendów dotyczących marketingu, reklamy, PR i umiejętne korzystanie z wiedzy w codziennej pracy.
8. Znajomość SEO, SEM, narzędzi wspierających działania marketingowe (np. Sotrender, Brand 24, Canva, Google analitics/trends itp.)
INNE
9. Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
10. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min B2.
OFERUJEMY
1. rodzaj umowy: umowa o pracę
2. miejsce pracy: Opera Leśna, ul. Moniuszki 12, 81-829 Sopot
5. Wynagrodzenie: Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona w zależności od posiadanej przez wybranego kandydata wiedzy, umiejętności, doświadczenia i wykształcenia.
BENEFITY
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
- Numer ogłoszenia: 65169781
- Data wyróżnienia: 16.01.2023
- Data wprowadzenia: 13.01.2023