Kierownik Projektu ds. zarządzania inwestycjami

Ogłoszenie nieaktualne

Kierownik Projektu ds. zarządzania inwestycjami

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Budownictwo,
Infrastruktura,
Konstrukcja / Technologie
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Orzeczenie o niepełnosprawności
Tak

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko Kierownika Projektu do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku. Prosimy o zapoznanie się z całym ogłoszeniem na stronie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i złożenia kompletu dokumentów, celem spełnienia wymagań formalnych. Link do ogłoszenia: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/lebork/kierownik-projektu,135337,v7

Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Koordynuje i nadzoruje prace związane z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz identyfikuje i ocenia ryzyka projektu, projektuje mechanizmy kontroli i działań ograniczających zidentyfikowanie ryzyka, a także sprawuje nadzór nad bieżącym monitoringiem oraz ocenia skuteczność podjętych działań, w celu właściwej i terminowej realizacji inwestycji. Wykonuje zadania związane z realizacją programów rządowych.
  • Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami, i innymi jednostkami administracyjnymi, w zakresie planowania, przygotowania, realizacji, finansowania, rozliczania zadania inwestycyjnego związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz w okresie gwarancyjnym, w celu właściwej i terminowej realizacji kontraktu.
  • Nadzoruje przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii , uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz prowadzi spotkania informacyjno-technicznych, konsultacji społecznych w celu właściwej i terminowej realizacji inwestycji.
  • Wykonuje prawa i obowiązki Zamawiającego zgodnie z Warunkami Kontraktu oraz obowiązki wynikające z procedur warunkujących uzyskanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, a także egzekwuje od Wykonawców wypełnianie zobowiązań wynikających z zawartych umów, sprawuje kontrolę nad nadzorami, w celu właściwej i terminowej realizacji kontraktu.
  • Opiniuje i uzgadnia z właściwymi komórkami organizacyjnymi dokumenty kontraktowe, tj. np. polecenia zmiany, umowy uzupełniające, roszczenia, zmiany technologiczne, programy badań laboratoryjnych, itp., w celu właściwej pod względem terminowości, wartości i jakości realizowanego zadania.
  • Uczestniczy w naradach technicznych, komisjach technicznych i eksperckich oraz w pracach komisji odbioru robót, przeglądach i odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych, sprawuje kontrolę nad usuwaniem wad i usterek, celem właściwej i terminowej realizacji projektu.
  • Wnioskuje o zamówienia uzupełniające oraz nadzoruje przygotowanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów wygaśnięcia obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów, w celu podjęcia terminowych i właściwych działań.
  • Nadzoruje sporządzenia rozliczenia zadania związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz nadzoruje proces przejęcia środka trwałego i przygotowania materiałów do zgłoszenia do ubezpieczyciela nowo oddanych inwestycji w uzgodnieniu z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi w celu prawidłowego rozliczenia inwestycji, ubezpieczenia, przejęcia środka trwałego OT i przekazania inwestycji do właściwych komórek organizacyjnych.

Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze budownictwa drogowego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, FIDIC, ustawy o drogach publicznych oraz prawa budowlanego ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich
  • Praktyczna znajomość pakietu MS-Office
  • Kompetencje: zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami , świadomość kosztów, zorientowanie na osiąganie celów, skuteczna komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w specjalności budowlanej lub drogowej lub mostowej
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze projektowania lub realizacji inwestycji prowadzonych według zasad FIDIC
  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami
  • Uprawnienia projektowe lub wykonawcze

Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,(m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. (wzory oświadczeń znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Informacje o firmie
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy komputerze
  • Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci

Prosimy o dodanie klauzuli:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego RODO informuję,że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53,00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej Administratorem danych;2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;6) podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;7) posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r.poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adresemail:iod@gddkia.gov.pl
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 20.03.2024

Wróć do góry