Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Klienta

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Asystent
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie


STOJĄCE PRZED TOBĄ ZADANIA:
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników (I linia wsparcia)
  • Telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych
  • Monitorowanie i nadzór nad zgłoszeniami, dbałość o terminowość ich realizacji
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
  • Konfiguracja systemów informatycznych
  • Weryfikacja zrealizowanych instalacji urządzeń telemetrycznych
  • Weryfikacja zrealizowanych serwisów technicznych urządzeń telemetrycznych
  • Realizacja szkoleń dla klientów z zakresu obsługi systemów telemetrycznych
ROZWINIESZ I WYKORZYSTASZ
  • Wykształcenie techniczne – średnie lub wyższe (kierunek: informatyka, matematyka, automatyka i pokrewne)
  • Znajomość narzędzi do pracy zdalnej (RDP, Team Viewer);
  • Znajomość środowiska Windows;
  • Bardzo dobra znajomość MS Word, Excel (umiejętność przeglądania oraz analizy danych, przygotowywanie raportów, statystyk)
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
  • Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pozyskiwania wiedzy z dokumentacji
MILE WIDZIANE:
  • Doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych lub wiedza w zakresie przeglądania tabel danych, podstawy języka zapytań SQL
  • Doświadczenie we wsparciu użytkownika w zakresie działania urządzeń elektronicznych i oprogramowania
  • Znajomość podstaw elektroniki / automatyki
  • Podstawowa znajomość środowiska Linux
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji / szkoleń
  • Zainteresowanie tematyką IT i nowymi technologiami
DLACZEGO WARTO?
  • Merytoryczne wdrożenie i szkolenia z zakresu wspieranych technologii
  • Wykorzystywanie swoich kompetencji w praktyce
  • Przyjazna i oparta na partnerstwie atmosfera pracy
  • Możliwość poznawania nowych technologii
  • Praca hybrydowa

Data dodania ogłoszenia: 20.02.2024

Aktualizacja: 20.02.2024

Wróć do góry