(Mid) Office and Board Assistant

Ogłoszenie nieaktualne

(Mid) Office and Board Assistant

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Wynagrodzenie brutto
5000 - 7300
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
HR,
Kadry
Poziom stanowiska
Specjalista,
Pracownik umysłowy
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

O Tobie:
Uważasz się za zorganizowanego zadaniowca, ale potrafisz też czasem odpuścić i zobaczyć, w którym kierunku rozwija się sytuacja, bez Twojego udziału. Rozwiązywanie problemów daje Ci satysfakcję, naturalnie przychodzi Ci budowanie procesów i ich egzekwowanie. Lubisz przychodzić do biura, do pracy i do ludzi. Jeśli dodatkowo interesujesz się kryptowalutami i szeroko pojętym światem blockchaina, to całkiem możliwe, że właśnie na Ciebie czekamy!

Chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie, że:
  • ucieszymy się, jeżeli masz już jakieś doświadczenie w obszarze HR / administracja / biuro zarządu, idealnie jeżeli dodatkowo budowałeś/aś je w środowisku start-up'owym. Będziemy jednak gotowi Cię poznać jeżeli pomimo tego warunku, odpowiednio umotywujesz swoją aplikację,
  • chciałbyś/chciałabyś się rozwijać w kierunku obszaru HR, lub administracji,
  • interesujesz się kryptowalutami i technologią blockchain
  • lubisz robić, to co robisz, naprawdę, i uważasz się za "ogarniacza/ogarniaczkę",
  • od zawsze prowadzisz swój "kajecik spraw i terminów", a zapytany/a o szczegóły jakiegoś tematu, ze spokojem odnosisz się do swoich notatek,
  • masz głowę pełną pomysłów i wiesz, że jak dostajesz zadanie, potrafisz je wykonywać od A do Z, tak aby nadawało się "do publikacji", 
  • wiemy, że błędy zawsze znajdą sposób na pojawienie się w pracy - jesteś jednak dumny/a ze swojej dokładności,
  • działania operacyjne nie są Ci obce, poradzisz sobie zarówno z przygotowaniem ogłoszenia o pracę, zabookowaniem hoteli, wysłaniem przesyłki na poczcie, jak i przeprowadzeniem researchu pod różnych dostawców cateringu do biura,
  • pracowałeś/aś już z różnymi systemami, odnajdziesz się w pracy z "excelami" i z dbaniem o wprowadzanie i utrzymywanie danych w systemie, chętnie opowiesz nam o swoim doświadczeniach podczas rozmowy,
  • w dobie pracy zdalnej potrafisz zarówno zarządzić czasem na samodzielne działanie, jak i na współpracę w teamie,
  • w wypadku sytuacji “wąskiego gardła” nie odpuszczasz i próbujesz uzyskać informację z innej strony, nie pozostaniesz bierny/a,
  • nie wyobrażasz sobie zrobić coś połowicznie - masz projekt i chcesz go wykonać, tak jak potrafisz najlepiej, w terminie,
  • lubisz (i możesz) przychodzić do biura, ale równie dobrze odnajdziesz się w pracy hybrydowej,
  • wiesz, jak kluczowa jest odpowiednia komunikacja!
  • lubisz język polski i szanujesz jego zasady,
  • wiesz, że poradzisz sobie z tworzeniem treści w jęz. angielskim, posiadasz też odpowiednią płynność językową, którą ocenimy podczas procesu rekrutacji. 
Zakres obowiązków:
Projekt, przy którym będziesz pracować, to nie tylko zestaw produktów i usług, to ludzie, pasjonaci rynku, specjaliści w branży i oddany zespół. Twoja codzienność w projekcie, to szczególne połączenie zadań z obszaru office management i administracji, ale jeżeli współpraca będzie się układać, czeka Cię dużo przestrzeni do rozwoju i odnalezienia swojego miejsca. W projekcie zdecydowanie będziesz miał/a możliwość rozwinięcia się w kierunku HR i/lub pracy z organizacją czasu zarządu. Rozpoczniesz jednak od:
  • budowania relacji z zespołem :)
  • dbania o zaopatrzenie biura i monitoringu zasobów, ale również wejścia, dostępy do budynku, funkcjonowanie życia firmy,
  • terminowego odbierania i przesyłania korespondencji służbowej (online & poczta),
  • współprowadzenia dokumentacji i archiwum firmy, potencjalnej praca z dokumentami delegacyjnymi, kupowanie biletów, rezerwowanie hoteli,
  • dbania o nawiązywanie kontaktów i utrzymywania relacji umożliwiających funkcjonowanie biura,
  • wsparcia w realizacji projektów rekrutacyjnych (dokumentacja kadrowa),
  • wsparcia w budowaniu kultury biurowej wraz z działem HR (eventy i inicjatywy pracownicze, przygotowywanie nowych stanowisk pracy),
  • współprzygotowania zasad i procedur biurowych wraz z działem HR, i upewnianie się, że są odpowiednio wdrażane,
  • przygotowywania rozliczeń dot. biura i dbanie o budżet wraz z działem finansów,
  • wsparcia reszty zespołu w różnych zadaniach w obszarze pracy z ludźmi i prowadzenia biura.
Dla Ciebie
Dołączając do zespołu, możesz spodziewać się, że
  • Pierwsze trzy miesiące poświęcisz na wzajemne poznanie się z zespołem podczas okresu próbnego - umocnij wiedzę o rynku kryptowalut, wesprzyj zespół w tym, co potrafisz, określ, co realnie możesz wypracować (Lider działu czeka na Ciebie z niecierpliwością) i zobacz czy Ci się podoba!
  • Jeżeli obie strony będą zadowolone ze współpracy i okaże się, że czujesz się w projekcie jak Kangur w Australii, ustalimy dalsze warunki współpracy.
  • Na start proponujemy zatrudnienie przy umowie zlecenie od 5000 brutto do 7300 brutto (w zależności od doświadczenia i wiedzy domenowej), a po okresie próbnym zdecydujemy o warunkach dalszej współpracy na podstawie wspólnej analizy zadań, kierunku rozwoju i pozyskanych umiejętności. Sky is the limit!

    *Jeżeli uważasz, że masz większe doświadczenie i zaplecze do współpracy niż to opisane tutaj, odezwij się i opowiedz nam o sobie i swoich pomysłach na to stanowisko!
     
  • Jeżeli potrzebujesz, to w biurze czeka na Ciebie sprzęt, a po okresie próbnym otrzymasz Macbooka. Po okresie próbnym możesz spodziewać się wybranej formy współpracy oraz całego pakietu benefitów, o którym opowiemy przy spotkaniu.
  • Organizacja stojąca za projektem nie jest korporacją, ale nie jest też start-upem, istotne są zarówno procesy, jak i wyjątki od reguł. Rozpoczynając pracę z zespołem, decydujesz się na hybrydę płaskiej struktury firmy z indywidualnymi procesami wewnątrz różnych działów.
Otrzymasz odpowiednie narzędzia i poznasz świetny zespół, zatem aplikuj, liczymy na Ciebie! W biurze panuje wesoła atmosfera, w projekcie odnajdziesz przestrzeń na duży rozwój zawodowy, a po okresie próbnym zespół umożliwia poszczególne dni pracy zdalnej.

*Zanim to zrobisz, sprawdź projekt Kanga w Social Mediach.
 
Informacje o firmie
O nas:
Engit Sp. z o.o. jest polską spółką z siedzibą w Gdańsku, która operuje w branży projektowania systemów komputerowych i usług pokrewnych. Firma świadczy usługi dla projektu Kanga, który to jest dynamicznie rozwijającym się system narzędzi i usług FinTech. Projekt Kanga, który stawia na edukację i kontakt z drugim człowiekiem, ma na celu ułatwienie adopcji kryptowalut w życiu codziennym. 

Podstawa to giełda kryptowalut, która wystartowała we wrześniu 2018 roku. Od tego momentu projekt cały czas idzie do przodu – pakiet dostarczanych usług poszerzył się o takie narzędzia jak portfel do przechowywania kryptoaktywów (aplikacja mobilna Kanga Wallet), kantory kryptowalut (zarówno stacjonarne jak i online), bramka płatności Kanga Pay, platforma IEO i wiele innych. Zespół projektu nieustannie pracuje nad nowymi funkcjonalnościami, a opowieści o kolejnych działaniach podglądać można na kanałach social media (Twitter/X, Telegram, Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, TikTok), gdzie aktywnie opowiada o tym, co robi i dzieli się wiedzą o blockchainie i kryptowalutach. https://kanga.exchange/.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Aplikując, dodaj zgody:

TAK/NIE - Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w celu rekrutacji w ENGIT Sp. Z o.o.

TAK/NIE - Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych w celu ubiegania się o nowe przyszłe stanowiska pracy w ENGIT Sp. z o.o.

Administratorem Twoich danych osobowych jest ENGIT Sp. z o.o. mieszcząca się przy ul. Uphagena 18, 80-237 Gdańsk, e-mail: iod@engit.technology.

W przypadku gdy chcesz wycofać swoją zgodę lub zgłosić żądanie o usunięcie Twoich danych napisz na adres e-mail: iod@engit.technology.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 29.03.2024

Aktualizacja: 29.03.2024

Wróć do góry