Ogłoszenie nieaktualne

Office Manager

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Charakter pracy
Hybrydowa

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat
  • Wyższe wykształcenie na kierunkach: Administracja, Zarządzanie, Psychologia, pokrewne
  • Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji administracyjnej
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Obowiązki:

  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy)
  • Prowadzenie rejestru dokumentów
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego
  • Zarządzanie zespołem ds. administracji (2-3 osoby)
  • Wspomaganie procesów administracyjnych i kadrowych przedsiębiorstwa
  • Bieżąca współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa
  • Bezpośrednia współpraca z z personelem zarządzającym firmy
  • Komunikacja z klientem i personelem

Oferujemy:

  • Praca na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport etc.)

Data dodania ogłoszenia: 27.03.2024

Aktualizacja: 25.04.2024

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry