Pracownik służby pięter
Ogłoszenie nieaktualne
Pracownik służby pięter
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu,
Sezonowa / Tymczasowa / Dodatkowa
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Hotelarstwo
Poziom stanowiska
Pracownik fizyczny
Charakter pracy
Stacjonarna
Apartamenty Chrobry Gdańsk to 40 komfortowych, w pełni wyposażonych apartamentów położonych w centrum Starego Miasta w Gdańsku, nad brzegiem rzeki Motławy.
W związku z nadchodzącym sezonem letnim szukamy chętnych do rozpoczęcia pracy w charakterze pracownika służby pieter.
Zakres obowiązków:
Sprzątanie pokoi hotelowych i łazienek.
Sprzątanie części wspólnych - korytarze, klatki schodowe, lobby hotelowe, toalety ogólnodostępne, pomieszczenia służbowe.
Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu.
Dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki itp.).
Utrzymywanie porządku w magazynach oraz uzupełnianie środków czystości, papierów toaletowych, kosmetyków dla gości.
Współpraca i komunikacja z Recepcją Hotelu oraz innymi działami hotelowymi.
Dbanie o nienaganny wizerunek firmy.
Wymagania :
Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy.
Pozytywne nastawienie i dbałość o dobrą atmosferę w codziennej pracy.
Umiejętność pracy w zespole.
Dyspozycyjność, gotowość do pracy także w weekendy
Oferujemy :
Stabilne warunki pracy, atrakcyjne wynagrodzenie.
Przyjazną atmosferę, prace w młodym w zespole.
Możliwość uczestnictwa w tworzeniu nowego projektu hotelowego.
Stałe wsparcie kierownika służby pięter oraz managera obiektu
Jeżeli chciałbyś/ chciałabyś spróbować swoich sił prosimy o przesłanie swojego CV na adres: [ukryte] lub kontakt telefoniczny pod numerem [ukryte]
Więcej informacji o naszym obiekcie można znaleźć na stronie internetowej www.grodzka10.pl. -
W związku z nadchodzącym sezonem letnim szukamy chętnych do rozpoczęcia pracy w charakterze pracownika służby pieter.
Zakres obowiązków:
Sprzątanie pokoi hotelowych i łazienek.
Sprzątanie części wspólnych - korytarze, klatki schodowe, lobby hotelowe, toalety ogólnodostępne, pomieszczenia służbowe.
Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu.
Dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki itp.).
Utrzymywanie porządku w magazynach oraz uzupełnianie środków czystości, papierów toaletowych, kosmetyków dla gości.
Współpraca i komunikacja z Recepcją Hotelu oraz innymi działami hotelowymi.
Dbanie o nienaganny wizerunek firmy.
Wymagania :
Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy.
Pozytywne nastawienie i dbałość o dobrą atmosferę w codziennej pracy.
Umiejętność pracy w zespole.
Dyspozycyjność, gotowość do pracy także w weekendy
Oferujemy :
Stabilne warunki pracy, atrakcyjne wynagrodzenie.
Przyjazną atmosferę, prace w młodym w zespole.
Możliwość uczestnictwa w tworzeniu nowego projektu hotelowego.
Stałe wsparcie kierownika służby pięter oraz managera obiektu
Jeżeli chciałbyś/ chciałabyś spróbować swoich sił prosimy o przesłanie swojego CV na adres: [ukryte] lub kontakt telefoniczny pod numerem [ukryte]
Więcej informacji o naszym obiekcie można znaleźć na stronie internetowej www.grodzka10.pl. -
Prosimy o dodanie klauzuli:
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 05.10.2023
Aktualizacja: 19.03.2024
Wróć do góry