Referent /specjalista administracyjny w Czasopismo Progress UG

Ogłoszenie nieaktualne

Referent /specjalista administracyjny w Czasopismo Progress UG

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

MIEJSCE PRACY: Czasopismo „Progress”
STANOWISKO: referent administracyjny/specjalista administracyjny
WYMIAR ETATU: 100%
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie.
  • Umiejętność obsługi edytorów tekstu
  • Doświadczenie w redakcji i/lub pisaniu tekstów w języku angielskim
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy naukowej
  • Umiejętność pracy w formie projektowej
PRZEWIDYWANY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Promocja czasopisma „Progress” oraz studenckiego i doktoranckiego ruchu naukowego za granicą (w tym w uczelniach zrzeszonych w SEA-U i wśród innych partnerów)
  • Nawiązywanie kontaktów i współpraca z zagranicznymi członkami Rady Naukowej czasopisma „Progress”, autorami i recenzentami z zagranicy
  • Obsługa w zakresie umieszczania artykułów naukowych w bazach czasopism
  • Obsługa strony czasopisma „Progress” w języku angielskim
  • Udział w realizacji innych projektów realizowanych przez czasopismo „Progress” oraz Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej
  •  
WYMAGANE  DOKUMENTY:
  • Curriculum  vitae  (z  uwzględnieniem  przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje,
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
w terminie do dnia:  06.12.2023r
Jednostka organizacyjna: Czasopismo „Progress”
Adres: Ul.Polanki 63/29, 80-306 Gdańsk
Adres e-mail: [ukryte]

Prosimy o dodanie klauzuli:

Uniwersytet Gdański zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostali wyłonieni do dalszego procedowania.
Klauzula zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko referent administracyjny/ specjalista administracyjny oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku. Ponadto oświadczam, iż zostałam/-em poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko referent administracyjny/ specjalista administracyjny
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda osoby, której dane dotyczą.
5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych w przypadkach przewidzianych prawem,
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 22.11.2023

Wróć do góry