Specjalista ds. administracji z j. niemieckim i an
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. administracji z j. niemieckim i an
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Jesteśmy polską firmą z 15-letnim stażem na rynku - aktualnie szukamy osoby, która dołączy do nas jako specjalista ds. administracji ze znajomością języka angielskiego i niemieckiego.
Osoba na tym stanowisku będzie pracować w dziale obsługującym naszych klientów na terenie zachodniej Europy. Do głównych zadań na tym stanowisku należy wsparcie administracyjne zespołu - dbanie o obieg korespondencji, dekretację faktur, zakładanie kont kontrahentów w naszych systemach, przygotowanie umów i innych dokumentów. Naszymi klientami są sieci marek, będące liderami na rynku detalicznym - dbamy o nieprzerwane działanie ich obiektów i wspieramy realizację ich celów biznesowych. Nasze usługi realizujemy dzięki zbudowanej sieci serwisowej, oferującej klientom wiele kompetencji technicznych.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
Osoba na tym stanowisku będzie pracować w dziale obsługującym naszych klientów na terenie zachodniej Europy. Do głównych zadań na tym stanowisku należy wsparcie administracyjne zespołu - dbanie o obieg korespondencji, dekretację faktur, zakładanie kont kontrahentów w naszych systemach, przygotowanie umów i innych dokumentów. Naszymi klientami są sieci marek, będące liderami na rynku detalicznym - dbamy o nieprzerwane działanie ich obiektów i wspieramy realizację ich celów biznesowych. Nasze usługi realizujemy dzięki zbudowanej sieci serwisowej, oferującej klientom wiele kompetencji technicznych.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- dekretację faktur kontrahentów w programie finansowo-księgowym,
- rozliczanie kontrahentów w systemie operacyjnym,
- obsługę skrzynek pocztowych,
- obsługę korespondencji biurowej działu,
- zakładanie kont kontrahentów w systemach finansowych i operacyjnych,
- wsparcie administracyjne zespołu operacyjnego.
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z administracją, obiegiem dokumentów (mile widziane doświadczenie w obsłudze zamówień lub szeroko pojętej obsłudze klienta),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel, Teams),
- znajomość j. angielskiego i niemieckiego na poziomie min. średnio-zaawansowanym,
- dobra organizacja czasu pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań,
- dokładność, sumienność oraz terminowość.
- praktyczna znajomość obsługi systemu IFS lub innych systemów finansowo-księgowych,
- podstawowa wiedza z obszaru księgowości,
- doświadczenie zawodowe na rynkach niemieckojęzycznych.
- Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy do nauki języków obcych, karta sportowa, prywatne ubezpieczenie na życie.
- Swobodna atmosfera pracy.
- Spotkania integracyjne.
- Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych
- Dogodna lokalizacja (siedziba firmy znajduje się w galerii handlowej w centrum Wrzeszcza, blisko dworca SKM).
- Możliwość pracy hybrydowej.
Data dodania ogłoszenia: 05.03.2024
Wróć do góry