Specjalista ds. administracji z j. niemieckim i an

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. administracji z j. niemieckim i an

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

Jesteśmy polską firmą z 15-letnim stażem na rynku - aktualnie szukamy osoby, która dołączy do nas jako specjalista ds. administracji ze znajomością języka angielskiego i niemieckiego.
Osoba na tym stanowisku będzie pracować w dziale obsługującym naszych klientów na terenie zachodniej Europy. Do głównych zadań na tym stanowisku należy wsparcie administracyjne zespołu - dbanie o obieg korespondencji, dekretację faktur, zakładanie kont kontrahentów w naszych systemach, przygotowanie umów i innych dokumentów. Naszymi klientami są sieci marek, będące liderami na rynku detalicznym - dbamy o nieprzerwane działanie ich obiektów i wspieramy realizację ich celów biznesowych. Nasze usługi realizujemy dzięki zbudowanej sieci serwisowej, oferującej klientom wiele kompetencji technicznych.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
  • dekretację faktur kontrahentów w programie finansowo-księgowym,
  • rozliczanie kontrahentów w systemie operacyjnym,
  • obsługę skrzynek pocztowych,
  • obsługę korespondencji biurowej działu,
  • zakładanie kont kontrahentów w systemach finansowych i operacyjnych,
  • wsparcie administracyjne zespołu operacyjnego.
Jakie kompetencje są niezbędne:
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z administracją, obiegiem dokumentów (mile widziane doświadczenie w obsłudze zamówień lub szeroko pojętej obsłudze klienta),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel, Teams),
  • znajomość j. angielskiego i niemieckiego na poziomie min. średnio-zaawansowanym,
  • dobra organizacja czasu pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • dokładność, sumienność oraz terminowość.
Mile widziane:
  • praktyczna znajomość obsługi systemu IFS lub innych systemów finansowo-księgowych,
  • podstawowa wiedza z obszaru księgowości,
  • doświadczenie zawodowe na rynkach niemieckojęzycznych.
Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:
  • Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy do nauki języków obcych, karta sportowa, prywatne ubezpieczenie na życie.
  • Swobodna atmosfera pracy.
  • Spotkania integracyjne.
  • Wspólny udział w akcjach charytatywnych i społecznych
  • Dogodna lokalizacja (siedziba firmy znajduje się w galerii handlowej w centrum Wrzeszcza, blisko dworca SKM).
  • Możliwość pracy hybrydowej.

Data dodania ogłoszenia: 05.03.2024

Wróć do góry