Specjalista d/s nieruchomości
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista d/s nieruchomości
Firma
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu,
Sezonowa / Tymczasowa / Dodatkowa
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Sprzedaż / doradztwo
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Opis stanowiska:
Wymagania:
Oferujemy:
- systematyczne i skuteczne pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości
- przygotowanie i promocja ofert
- oferowanie i prezentacje nieruchomości klientom
- wsparcie klienta w procesie transakcji, negocjowanie warunków i przygotowanie dokumentów
- stałe monitorowanie rynku nieruchomości i współpraca w zespole
- pośrednictwo w transakcjach sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości,
- współpracowanie z innymi agentami, deweloperami, architektami, zarządcami nieruchomości, fotografami,
- prowadzenie marketingu nieruchomości zgodnie z indywidualną strategią,
- przygotowywanie profesjonalnych oferty oraz prowadzenie prezentacji nieruchomości,
- negocjowanie umów,
- branie udziału w profesjonalnych szkoleniach,
- uczestniczenie w procesie planowania i rozwoju firmy,
- utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z klientami,
- zarabianie bardzo dużych pieniędzy dostarczając jakość klientom.
- obsługa klienta: spotkania, nawiązywanie współpracy, przygotowywanie ofert,
- utrzymywanie profesjonalnego wizerunku firmy.
- pozyskiwanie oraz wprowadzanie do bazy klientów nowych nieruchomości na sprzedaż oraz wynajem,
- przygotowywanie dla Klientów indywidualnych ofert w oparciu o dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta w zakresie sprzedaży, zakupu lub wynajmu nieruchomości.
Wymagania:
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- posiadanie licencji zawodowej pośrednika w obrocie nieruchomości
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność
- doświadczenie w branży nieruchomości i/lub w sprzedaży usług będzie dodatkowym atutem
- kreatywność, zaangażowanie i zapał do pracy,
- chęć osiągnięcia sukcesu,
- przedsiębiorczość,
- umiejętność współpracy z zespołem,
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta,
- sprawne zarządzanie czasem własnym i innych osób,
- umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność za wykonywaną pracę i jej efekty,
- sprawna obsługa pakietu Office,
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- Doświadczenie i zainteresowanie nieruchomościami lub znajomości branży;
- Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) mile widziany własny samochód
- znajomość topografii Trójmiasta,
- silna motywacja i duże zaangażowanie
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziana własna działalność
Oferujemy:
- atrakcyjny prowizyjny system wynagrodzeń - nielimitowane zarobki
- narzędzia niezbędne do pracy
- profesjonalne szkolenia i wdrożenie
- przyjazną atmosferę pracy i wsparcie na każdym etapie
- podstawowe wynagrodzenie uzależnione od pozyskanych ofert dla biura
- Szkolenia wdrażające oraz szkolenia dodatkowe uzupełniające pozwalające na ciągły rozwój własnej osoby, a także codzienny nadzór i wsparcie w wykonywaniu działań z zakresu pozyskiwania nowego klienta, utrzymywania relacji z klientem oraz sprzedaży
- Zaplecze prawne oraz doradztwo w zakresie wiedzy z tematyki nieruchomości i sprzedaży
- możliwość rozwoju własnej osoby oraz awansowania w oparciu o godne i uczciwą współpracę dla naszej firmy, a także solidne podejście do budowania oraz reprezentowania jej marki na rynku
Informacje o firmie
BIURO NIERUCHOMOŚCI SOJECCY z siedzibą w Gdyni przy ul. Płockiej 5A świadczy usługi w zakresie pośrednictwa w obrocie i zarządzaniu nieruchomościami na terenie Trójmiasta i okolic.
Firma powstała we wrześniu 2003 roku. Naszymi klientami są zarówno osoby fizyczne jak i bardzo duże firmy oraz grupy kapitałowe.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pomagając w transakcjach: sprzedaży, kupna i najmu wszelkich nieruchomości.
Gwarantujemy miłą, fachową i dyskretną obsługę. Posiadamy duży wybór ofert własnych jak i w ramach ogólnopolskiej, komputerowej sieci biur nieruchomości możemy przedstawić kilkutysięczny zbiór ofert z terenów całej Polski (MLS). W ramach naszych usług pomagamy naszym klientom w załatwieniu wszystkich formalności prawnych, uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości, wyceny nieruchomości, doradztwa inwestycyjnego.
Firma powstała we wrześniu 2003 roku. Naszymi klientami są zarówno osoby fizyczne jak i bardzo duże firmy oraz grupy kapitałowe.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pomagając w transakcjach: sprzedaży, kupna i najmu wszelkich nieruchomości.
Gwarantujemy miłą, fachową i dyskretną obsługę. Posiadamy duży wybór ofert własnych jak i w ramach ogólnopolskiej, komputerowej sieci biur nieruchomości możemy przedstawić kilkutysięczny zbiór ofert z terenów całej Polski (MLS). W ramach naszych usług pomagamy naszym klientom w załatwieniu wszystkich formalności prawnych, uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości, wyceny nieruchomości, doradztwa inwestycyjnego.
Data dodania ogłoszenia: 09.05.2024
Aktualizacja: 10.06.2024
Wróć do góry