Specjalista ds obsługi klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds obsługi klienta

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
4500 - 5200
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Sekretariat / Recepcja,
Zarządzanie biurem,
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Rekrutacja online
Tak

Jeżeli:
  • Lubisz ludzi, lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać, posiadasz wysoką kulturę osobistą,
  • Twoi znajomi uważają Cię za osobę przyjazną, pomocną i świetnie zorganizowaną,
  • Twoja sumienność nie pozwala Ci odpuścić, dopóki rzeczy nie będą zrobione tak, jak obiecałaś/eś,
  • Cenisz współpracę zamiast rywalizacji i “gwiazdorzenia”,
  • jesteś samodzielna/y i potrafisz utrzymywać efektywność bez nadzoru,
  • Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i brać za nie odpowiedzialność,
  • Zauważyłaś/eś, że czwarte zdanie na tej liście jest napisane jest z małej litery,
… to bardzo możliwe, że jesteś osobą której szukamy!

Parę słów o nas

MOZO powstało po to, by wynajmowane nieruchomości mogły generować stabilny i bezproblemowy zysk dla właściciela, przy jednoczesnym odciążeniu go ze wszelkich obowiązków z tym związanych. 

Dlaczego to jest ważne?

Bardzo mocno wierzymy w to, że jednym z najlepszych sposobów na lokowanie oszczędności jest zakup nieruchomości na wynajem. Obsługa najmu wiąże się jednak z potrzebą poświęcania dużej ilości czasu oraz nierzadko - wielu nerwów.
W Mozo wszystkie problemy bierzemy na siebie, aby nasi klienci mogli spać spokojnie oraz aby mogli skupiać się na tym co jest dla nich naprawdę ważne.
Mamy nadzieję, że dołączając do naszego zespołu podzielisz naszą pasję i zechcesz tworzyć razem z nami zgrany zespół.
 
Jakie będą Twoje codzienne zadania?
  • Obsługa klienta - kontakt z najemcami w biurze, mailowo oraz telefonicznie (obsługa infolinii firmowej),
  • Umawianie spotkań na prezentacje wynajmowanych nieruchomości,
  • Organizacja zleceń związanych ze zgłoszeniami technicznymi (koordynacja pracy fachowców, naprawiających usterki w mieszkaniach),
  • Pilnowanie obiegu oraz archiwizacja dokumentacji związanej z najmem,
  • Bieżąca obsługa biura - zarządzanie korespondencją, kluczami, dokonywanie drobnych zakupów związanych z funkcjonowaniem biura.
Wymagania formalne:
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, lub innym - związanym z obsługą klienta bądź sprzedażą.

Co zyskasz dołączając do MOZO?
Jesteśmy pasjonatami w naszej dziedzinie. Co to oznacza? Lubimy siebie i swoją pracę. Dobrze czujemy się w firmie i widzimy, że mamy na nią realny wpływ. W całym zespole panuje bardzo przyjazna, koleżeńska atmosfera.
Oferowane stanowisko przeznaczone jest dla osób dopiero rozpoczynających swoją karierę zawodową. 
A poza tym oferujemy Ci:
  • Wynagrodzenie 4500 brutto na umowę o pracę. Po pełnym wdrożeniu i po spełnieniu odpowiednich kryteriów pensja wzrośnie do 5200 brutto.
  • Pewną, stabilną pracę na lata,
  • Realny wpływ na sytuację w firmie, 
  • Solidne wdrożenie do pracy, oraz wsparcie merytoryczne od całego zespołu,
  • Umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
  • Laptop oraz telefon, również do użytku prywatnego.
  • Dofinansowanie do karty Multisport.

     
Jak aplikować?
Jeżeli chcesz z nami pracować, prześlij CV poprzez formularz:
 

Data dodania ogłoszenia: 19.02.2024

Aktualizacja: 04.03.2024

Wróć do góry