Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Ogłoszenie podstawowe

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Przemysł,
Obsługa klienta,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim 
 
Jesteśmy w 100% polską firmą ze skandynawskim modelem pracy działającą na szwedzkim i norweskim rynku. 
 
Nasza firma po 10 latach dynamicznego rozwoju postanowiła przeorganizować swoje funkcjonowanie i na nowo określić role w naszym 40-sto osobowym zespole. Zaczynamy wdrażać zarządzanie poprzez cele i procesowe działanie. Dążymy do optymalizacji zadań, a co najważniejsze robimy to z zespołem, który cenimy za otwartość oraz chęć do zmian. 
 
Nowy układ zadań pokazał nam, że potrzebujemy jeszcze jednej osoby do naszego zespołu, która wesprze nas w codziennej obsłudze klientów i przygotowaniu wycen projektów aluminiowych. Zależy nam na osobie, która nie boi się rozmów telefonicznych z klientami i łatwo przyswaja wiedzę techniczną. Ze względu na specyfikę naszej branży konieczna jest znajomość języka szwedzkiego. 
 
Co będziesz robić? 
  • analizować i odkrywać potrzeby klienta poprzez regularne rozmowy, pytania i budowanie relacji, 
  • używać języka szwedzkiego w praktyce, 
  • przygotowywać wyceny projektów aluminiowych zgodnie z wymaganiami technicznymi i po wcześniejszym zbadaniu potrzeb klienta, 
  • pomagać firmom budowlanym ze Skandynawii rentownie kupować stolarkę okienną i drzwiową z Polski, 
  • zwiększać sprzedaż, świadomość i wiedzę produktową klientów, 
  • kształtować politykę cenową, proces sprzedaży a także marketing wg potrzeb Twoich klientów. 
 
Ta idealna praca dla Ciebie, jeśli:  
  • swobodnie komunikujesz się w języku szwedzkim, zarówno w mowie jak i piśmie, 
  • masz dużo pozytywnego nastawienia i energii do działania, wykazujesz postawę proaktywną, 
  • nie boisz się wyzwań i jesteś gotowy/a na uczenie się nowych technicznych rzeczy, 
 
  • lubisz pracę z ludźmi – dobre relacje i otwartość na pracę z klientami są podstawą naszego sukcesu, 
  • jesteś otwarty/a na wyjazdy zagraniczne w celu spotkań z klientami, 
  • nie idziesz ślepo za tym, co mówi przełożony, tylko masz swoje zdanie i pomysły, które chciał/abyś wdrożyć w Twojej pracy marzeń, 
  • jesteś skrupulatny/a i dokładny/a w przygotowywaniu dokumentacji eksportowej, 
  • umiejętnie zarządzasz czasem, jesteś zwyczajnie „ogarnięty” , 
 
 
Mile widziane 
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży konstrukcji aluminiowych, 
  • łatwe przyswajanie zagadnień technicznych, 
  • język angielski w stopniu komunikatywnym, 
 
Co oferujemy: 
  • stabilną pracę w oparciu o pełen etat na umowę o pracę lub inne formy dogodne dla Ciebie 
  • wynagrodzenie 4000 – 6000 netto (na rękę) w zależności od doświadczenia i potencjału do zmian jaki do nas przyniesiesz 
  • współdziałanie w zespole, gdzie stawiamy na wartości takie jak wspieranie, szacunek, pomoc, rozwój, wzajemne dbanie o siebie 
  • opiekę mentora pomagającego wdrożyć się do obowiązków, tak abyś z czasem i Ty mogła/mógł zostać mentorem 
  • wprowadzające szkolenia branżowe oraz interpersonalne, które rozwiną Cię w obszarach potrzebnych do dobrego wykonywania pracy  
  • możliwość praktycznego rozwijania języka w bezpośrednim kontakcie z klientami skandynawskimi  
  • podróże do Skandynawii w ramach delegacji i targów  
 
  • solidne i kompleksowe narzędzia i optymalne stanowisko pracy 
  • pakiet opieki medycznej 
 
Stawiamy głównie na pracę stacjonarną w biurze w Gdańsku, ale jeśli zajdzie potrzeba pracy zdalnej, to dajemy taką możliwość i oczywiście zapewniamy potrzebne do tego narzędzia. 
 
 
Od kiedy: 
Od zaraz 
 
Co dalej: 
Krok 1 
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: c...@vensk... Wyświetl e-mail  
 
Krok 2 
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.  
 
Krok 3 
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz jak pracujemy. 
 
Krok 4 
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu. 
 
O nas 
Firma Venska od lat zajmuje się sprzedażą eksportową do Skandynawii. Specjalizujemy się w sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych oraz różnego rodzaju dodatków na rynku szwedzkim oraz norweskim. Oferujemy profesjonalną obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową.  
 
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni. 
 
 
Informacje o firmie
Dlaczego warto u nas pracować? 
Jesteśmy firmą rodzinną ze skandynawskim podejściem, czyli u nas nie ma lepszy/gorszy. Wszyscy w firmie są równie ważni, a Ty staniesz się częścią naszego zespołu. Jesteśmy dynamiczną firmą, która stale się rozwija, więc dbamy również o rozwój osobisty naszych pracowników. 
 
Jeśli chcesz nas lepiej poznać i dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszamy do naszego biura w Gdańsku Wrzeszczu. Możesz też obejrzeć ten krótki film https://youtu.be/lujYRTOTaGI 

Data dodania ogłoszenia: 29.02.2024

Aktualizacja: 16.04.2024

Zgłoś

Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy

Business Development Manager z językiem szwedzkim lub norweskim

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 18 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Venska

723437... Wyświetl numer
c...@vensk... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdańsk Wrzeszcz
al. Grunwaldzka 163 
SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry