Specjalista ds. serwisów i reklamacji
Ogłoszenie podstawowe
Gdańsk Grunwaldzka Al.
Grunwaldzka Al. Specjalista ds. serwisów i reklamacji Umowa o pracę, Kontrakt B2B
Grunwaldzka Al. Specjalista ds. serwisów i reklamacji Umowa o pracę, Kontrakt B2B
obserwuj
Specjalista ds. serwisów i reklamacji
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Naprawa / Serwis / Usługi,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Jesteśmy w 100% polską firmą działającą na szwedzkim i norweskim rynku, z wdrożonym skandynawskim modelem pracy.
Szukamy osoby do naszego zespołu, która zajmie się planowaniem tras serwisowych oraz obsługą reklamacji.
Jako firma dbająca o relacje z klientami, bardzo ważne jest dla nas, aby klienci czuli się zaopiekowani również po dokonaniu transakcji. Twoja praca nie będzie typowym helpdeskiem, a Twoim zadaniem nie będzie szukanie powodów do odrzucania reklamacji. Naszym celem jest realna pomoc klientom. Jako jedyna polska firma mamy własnego serwisanta w Skandynawii, który potrafi zdobyć 4 pozytywne opinie w Google w ciągu 5 dni.
Szukamy osoby, która czerpie radość i satysfakcję z rozwiązywania problemów. Ze względu na specyfikę naszej branży, konieczna jest znajomość języka szwedzkiego lub norweskiego.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy:
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Ta idealna praca dla Ciebie, jeśli:
Mile widziane
Co oferujemy:
Stawiamy głównie na pracę stacjonarną w biurze w Gdańsku, ale jeśli zajdzie potrzeba pracy zdalnej, to dajemy taką możliwość i oczywiście zapewniamy potrzebne do tego narzędzia.
Od kiedy:
Od zaraz
Co dalej:
Krok 1
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: c...@vensk... Wyświetl e-mail
Krok 2
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz, gdzie pracujemy.
Krok 4
Dzień próbny w naszym biurze. Zależy nam, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji obie strony zobaczyły, czy pasujemy do siebie. Podczas dnia w naszym biurze chcemy, abyś porozmawiał(a) z pozostałymi członkami zespołu, poznał swoje środowisko pracy oraz narzędzia.
Zależy nam na Twojej opinii i obiektywnym spojrzeniu na naszą firmę, dlatego po dniu w biurze poprosimy Cię o krótki raport z tego co zauważyłaś/zauważyłeś i co Ci się podoba a co powinniśmy poprawić.
Krok 5
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu.
Szukamy osoby do naszego zespołu, która zajmie się planowaniem tras serwisowych oraz obsługą reklamacji.
Jako firma dbająca o relacje z klientami, bardzo ważne jest dla nas, aby klienci czuli się zaopiekowani również po dokonaniu transakcji. Twoja praca nie będzie typowym helpdeskiem, a Twoim zadaniem nie będzie szukanie powodów do odrzucania reklamacji. Naszym celem jest realna pomoc klientom. Jako jedyna polska firma mamy własnego serwisanta w Skandynawii, który potrafi zdobyć 4 pozytywne opinie w Google w ciągu 5 dni.
Szukamy osoby, która czerpie radość i satysfakcję z rozwiązywania problemów. Ze względu na specyfikę naszej branży, konieczna jest znajomość języka szwedzkiego lub norweskiego.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy:
- Na początku przeszkolimy Cię z niezbędnej wiedzy technicznej, będziesz miał(a) swojego opiekuna (buddiego), abyś z czasem mogła/mógł samodzielnie podejmować decyzje
- Będziesz na bieżąco sprawdzać zgłoszenia serwisowe/reklamacyjne rejestrowane w naszym systemie JIRA i decydować o dalszym procesie
- Będąc w stałym kontakcie z serwisantem, który mieszka w Skandynawii, będziesz zarządzać jego trasą i podziałem zadań
- Będziesz kontaktować się z naszymi klientami w języku skandynawskim, co pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności językowe
- Po opanowaniu procesu serwisowego przejmiesz obsługę reklamacji i pomożesz nam zbudować najlepszy na rynku proces obsługi klienta
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- planowanie i koordynowanie tras serwisowych w Szwecji i Norwegii,
- kontakt z naszym serwisantem,
- kontakt z klientami w języku szwedzkim lub norweskim w celu przyjęcia i zweryfikowania reklamacji oraz umówienia serwisu,
- sprawdzanie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnym w systemie JIRA,
- zamawianie materiałów i elementów koniecznych do rozwiązania reklamacji,
- rozwiązywanie problemów i reklamacji dbając o zadowolenie klienta i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy,
- kontrolowanie procesu reklamacji – kontakt z fabryką, planowanie transportu,
- tworzenie listy zamówień,
- dokumentacja procesu reklamacyjnego,
- wsparcie działu handlowego,
Ta idealna praca dla Ciebie, jeśli:
- swobodnie komunikujesz się w języku szwedzkim lub norweskim, zarówno w mowie jak i piśmie,
- lubisz pracę z ludźmi – dobre relacje i otwartość na pracę z klientami są podstawą naszego sukcesu,
- nie boisz się kontaktu telefonicznego z klientem,
- dobrze znasz się na obsłudze komputera i programów MsOffice, Google Drive, Google Maps,
- lubisz korzystać z nowoczesnych narzędzi do zarządzania projektami np. Jira,
- jesteś osobą empatyczną i lubisz rozwiązywać problemy,
- posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu,
Mile widziane
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- łatwe przyswajanie zagadnień technicznych
- język angielski w stopniu komunikatywnym,
Co oferujemy:
- stabilną pracę w oparciu o pełen etat na umowę o pracę lub inne formy dogodne dla Ciebie
- wynagrodzenie 4000 – 6000 netto (na rękę) w zależności od doświadczenia i potencjału do zmian jaki do nas przyniesiesz
- współdziałanie w zespole, gdzie stawiamy na wartości takie jak wspieranie, szacunek, pomoc, rozwój, wzajemne dbanie o siebie,
- szkolenia i możliwość podnoszenia wiedzy,
- możliwość przystąpienia do pakietu opieki medycznej,
- wspólne wyjazdy integracyjne,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer.
Stawiamy głównie na pracę stacjonarną w biurze w Gdańsku, ale jeśli zajdzie potrzeba pracy zdalnej, to dajemy taką możliwość i oczywiście zapewniamy potrzebne do tego narzędzia.
Od kiedy:
Od zaraz
Co dalej:
Krok 1
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: c...@vensk... Wyświetl e-mail
Krok 2
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz, gdzie pracujemy.
Krok 4
Dzień próbny w naszym biurze. Zależy nam, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji obie strony zobaczyły, czy pasujemy do siebie. Podczas dnia w naszym biurze chcemy, abyś porozmawiał(a) z pozostałymi członkami zespołu, poznał swoje środowisko pracy oraz narzędzia.
Zależy nam na Twojej opinii i obiektywnym spojrzeniu na naszą firmę, dlatego po dniu w biurze poprosimy Cię o krótki raport z tego co zauważyłaś/zauważyłeś i co Ci się podoba a co powinniśmy poprawić.
Krok 5
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu.
Informacje o firmie
Firma Venska od lat zajmuje się sprzedażą eksportową do Skandynawii. Specjalizujemy się w sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych oraz różnego rodzaju dodatków na rynku szwedzkim oraz norweskim. Oferujemy profesjonalną obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową.
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni.
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni.
Data dodania ogłoszenia: 29.05.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy
Business Development Manager z językiem szwedzkim lub norweskim
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 27 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Wróć do góry