Specjalista ds. serwisów i reklamacji

Ogłoszenie podstawowe
Gdańsk Grunwaldzka Al.
Grunwaldzka Al.
Specjalista ds. serwisów i reklamacji Umowa o pracę, Kontrakt B2B
obserwuj

Specjalista ds. serwisów i reklamacji

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Naprawa / Serwis / Usługi,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna

Jesteśmy w 100% polską firmą działającą na szwedzkim i norweskim rynku, z wdrożonym skandynawskim modelem pracy. 
 
Szukamy osoby do naszego zespołu, która zajmie się planowaniem tras serwisowych oraz obsługą reklamacji. 
 
Jako firma dbająca o relacje z klientami, bardzo ważne jest dla nas, aby klienci czuli się zaopiekowani również po dokonaniu transakcji. Twoja praca nie będzie typowym helpdeskiem, a Twoim zadaniem nie będzie szukanie powodów do odrzucania reklamacji. Naszym celem jest realna pomoc klientom. Jako jedyna polska firma mamy własnego serwisanta w Skandynawii, który potrafi zdobyć 4 pozytywne opinie w Google w ciągu 5 dni. 
 
Szukamy osoby, która czerpie radość i satysfakcję z rozwiązywania problemów. Ze względu na specyfikę naszej branży, konieczna jest znajomość języka szwedzkiego lub norweskiego. 
 
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy:  
  •  Na początku przeszkolimy Cię z niezbędnej wiedzy technicznej, będziesz miał(a) swojego opiekuna (buddiego), abyś z czasem mogła/mógł samodzielnie podejmować decyzje 
  • Będziesz na bieżąco sprawdzać zgłoszenia serwisowe/reklamacyjne rejestrowane w naszym systemie JIRA i decydować o dalszym procesie 
  • Będąc w stałym kontakcie z serwisantem, który mieszka w Skandynawii, będziesz zarządzać jego trasą i podziałem zadań 
  • Będziesz kontaktować się z naszymi klientami w języku skandynawskim, co pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności językowe 
  • Po opanowaniu procesu serwisowego przejmiesz obsługę reklamacji i pomożesz nam zbudować najlepszy na rynku proces obsługi klienta 
 
 
Do Twoich obowiązków należeć będzie: 
  • planowanie i koordynowanie tras serwisowych w Szwecji i Norwegii, 
  • kontakt z naszym serwisantem, 
  • kontakt z klientami w języku szwedzkim lub norweskim w celu przyjęcia i zweryfikowania reklamacji oraz umówienia serwisu, 
  • sprawdzanie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnym w systemie JIRA, 
  • zamawianie materiałów i elementów koniecznych do rozwiązania reklamacji, 
  • rozwiązywanie problemów i reklamacji dbając o zadowolenie klienta i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy,  
  • kontrolowanie procesu reklamacji – kontakt z fabryką, planowanie transportu, 
  • tworzenie listy zamówień, 
  • dokumentacja procesu reklamacyjnego, 
  • wsparcie działu handlowego, 
 
Ta idealna praca dla Ciebie, jeśli:  
  • swobodnie komunikujesz się w języku szwedzkim lub norweskim, zarówno w mowie jak i piśmie, 
  • lubisz pracę z ludźmi – dobre relacje i otwartość na pracę z klientami są podstawą naszego sukcesu, 
  • nie boisz się kontaktu telefonicznego z klientem, 
  • dobrze znasz się na obsłudze komputera i programów MsOffice, Google Drive, Google Maps, 
  • lubisz korzystać z nowoczesnych narzędzi do zarządzania projektami np. Jira, 
  • jesteś osobą empatyczną i lubisz rozwiązywać problemy, 
  • posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu, 
 
Mile widziane 
  • doświadczenie w obsłudze klienta, 
  • łatwe przyswajanie zagadnień technicznych 
  • język angielski w stopniu komunikatywnym, 
 
Co oferujemy: 
  • stabilną pracę w oparciu o pełen etat na umowę o pracę lub inne formy dogodne dla Ciebie 
  • wynagrodzenie 4000 – 6000 netto (na rękę) w zależności od doświadczenia i potencjału do zmian jaki do nas przyniesiesz 
  • współdziałanie w zespole, gdzie stawiamy na wartości takie jak wspieranie, szacunek, pomoc, rozwój, wzajemne dbanie o siebie, 
  • szkolenia i możliwość podnoszenia wiedzy, 
  • możliwość przystąpienia do pakietu opieki medycznej,  
  • wspólne wyjazdy integracyjne, 
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer. 
 
Stawiamy głównie na pracę stacjonarną w biurze w Gdańsku, ale jeśli zajdzie potrzeba pracy zdalnej, to dajemy taką możliwość i oczywiście zapewniamy potrzebne do tego narzędzia. 

Od kiedy: 
Od zaraz 
 
Co dalej: 
Krok 1 
Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV na adres: c...@vensk... Wyświetl e-mail  
 
Krok 2 
Twoje zgłoszenie przejdzie wewnętrzną weryfikację. Po tym procesie zadzwonimy do wybranych kandydatów w celu umówienia spotkania.  
 
Krok 3 
Rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze. Poznamy się lepiej, a Ty zobaczysz, gdzie pracujemy. 
 
Krok 4  
Dzień próbny w naszym biurze. Zależy nam, aby przed podjęciem ostatecznej decyzji obie strony zobaczyły, czy pasujemy do siebie. Podczas dnia w naszym biurze chcemy, abyś porozmawiał(a) z pozostałymi członkami zespołu, poznał swoje środowisko pracy oraz narzędzia.  
 
Zależy nam na Twojej opinii i obiektywnym spojrzeniu na naszą firmę, dlatego po dniu w biurze poprosimy Cię o krótki raport z tego co zauważyłaś/zauważyłeś i co Ci się podoba a co powinniśmy poprawić. 
 
Krok 5 
Otrzymasz od nas telefon z informacją, czy dołączysz do naszego zespołu. 

 
Informacje o firmie
Firma Venska od lat zajmuje się sprzedażą eksportową do Skandynawii. Specjalizujemy się w sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych oraz różnego rodzaju dodatków na rynku szwedzkim oraz norweskim. Oferujemy profesjonalną obsługę klienta oraz opiekę posprzedażową.  
 
Venska wyróżnia się elastycznością oraz dbałością o swojego klienta. Ogromną zaletą dla naszych partnerów oraz pracowników jest możliwość komunikowania się w językach skandynawskich. Ponadto oferujemy wiele rozwiązań produktowych zaprojektowanych specjalnie z myślą o rynku skandynawskim a w naszym biurze panuje skandynawska atmosfera – wszyscy są równie ważni. 

Data dodania ogłoszenia: 29.05.2024

Zgłoś

Zobacz inne oferty od ogłoszeniodawcy

Business Development Manager z językiem szwedzkim lub norweskim

Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 27 dni temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij

Venska Sp. z o.o

723437... Wyświetl numer
c...@vensk... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdańsk Grunwaldzka Al.
Grunwaldzka Al. 
SMS
Wyświetl numer
Wróć do góry