Specjalista ds. Zdalnego Wsparcia Technicznego
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista ds. Zdalnego Wsparcia Technicznego
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie techniczne / Helpdesk
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Zdalnego Wsparcia Klientów
Jeżeli:
• Posiadasz wykształcenie w jednej ze specjalności: nawigacja morska, elektrotechnika, elektronika, informatyka lub telekomunikacja,
• Komunikatywnie władasz językiem angielskim w mowie i piśmie,
• Nie stanowi dla Ciebie wyzwania bezpośredni kontakt z klientem w celu udzielenia wsparcia technicznego (email, telefon),
• Posługujesz się biegle komputerem i podstawowymi narzędziami pakietu Microsoft Office (mile widziane podstawowe umiejętności i wiedza z zakresu działania baz danych),
• Posiadasz kompetencje analityczne i jasnego formułowania wniosków,
• Chętnie i łatwo przyswajasz nową wiedzę z dziedziny nowoczesnych technologii i pracy na stanowiskach typu helpdesk,
Na oferowanym stanowisku pracy oczekujemy:
• Samodzielności w prowadzeniu obsługi klientów na poziomie produktów własnych firmy,
• Prowadzenia kontaktu z klientem w kierunku rozpoznania technicznego i usunięcia usterki,
• Wykonywania zadań w ramach działalności utrzymania w sprawności komputerowych rozwiązań opartych o rejestrację sygnałów
Mile widziane:
• Doświadczenie w branży morskiej, stoczniowej lub sektorze stoczniowo - portowym, szczególnie w zakresie serwisu elektroautomatyki i elektroniki na statkach,
• Wykształcenie w jednej ze specjalności związanej z branżą elektryczną, elektroniczną lub przemysłem morskim i stoczniowym,
• Podstawowe umiejętności programowania, tworzenia skryptów, obsługa baz danych (instalacja bazy, podstawowe operacje na bazie, zapytania SQL, zarządzanie tabelami) jak również inne kompetencje z zakresu informatyki.
Oferujemy:
•Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
•Przyjazną atmosferę w młodym, zgranym i otwartym zespole,
•Pełne wsparcie członków zespołu w okresie wdrożeniowym,
•Możliwość realizacji własnych ciekawych pomysłów i rozwiązań,
•Możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w kontaktach z krajowymi i międzynarodowymi kooperantami,
•Udział w szkoleniach,
•Pakiet Medyczny Medicover, kartę Multisport, spotkania integracyjne,
•Miłą atmosferę pracy w zespole o zróżnicowanych kompetencjach.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: [ukryte]
Jeżeli:
• Posiadasz wykształcenie w jednej ze specjalności: nawigacja morska, elektrotechnika, elektronika, informatyka lub telekomunikacja,
• Komunikatywnie władasz językiem angielskim w mowie i piśmie,
• Nie stanowi dla Ciebie wyzwania bezpośredni kontakt z klientem w celu udzielenia wsparcia technicznego (email, telefon),
• Posługujesz się biegle komputerem i podstawowymi narzędziami pakietu Microsoft Office (mile widziane podstawowe umiejętności i wiedza z zakresu działania baz danych),
• Posiadasz kompetencje analityczne i jasnego formułowania wniosków,
• Chętnie i łatwo przyswajasz nową wiedzę z dziedziny nowoczesnych technologii i pracy na stanowiskach typu helpdesk,
Na oferowanym stanowisku pracy oczekujemy:
• Samodzielności w prowadzeniu obsługi klientów na poziomie produktów własnych firmy,
• Prowadzenia kontaktu z klientem w kierunku rozpoznania technicznego i usunięcia usterki,
• Wykonywania zadań w ramach działalności utrzymania w sprawności komputerowych rozwiązań opartych o rejestrację sygnałów
Mile widziane:
• Doświadczenie w branży morskiej, stoczniowej lub sektorze stoczniowo - portowym, szczególnie w zakresie serwisu elektroautomatyki i elektroniki na statkach,
• Wykształcenie w jednej ze specjalności związanej z branżą elektryczną, elektroniczną lub przemysłem morskim i stoczniowym,
• Podstawowe umiejętności programowania, tworzenia skryptów, obsługa baz danych (instalacja bazy, podstawowe operacje na bazie, zapytania SQL, zarządzanie tabelami) jak również inne kompetencje z zakresu informatyki.
Oferujemy:
•Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę),
•Przyjazną atmosferę w młodym, zgranym i otwartym zespole,
•Pełne wsparcie członków zespołu w okresie wdrożeniowym,
•Możliwość realizacji własnych ciekawych pomysłów i rozwiązań,
•Możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w kontaktach z krajowymi i międzynarodowymi kooperantami,
•Udział w szkoleniach,
•Pakiet Medyczny Medicover, kartę Multisport, spotkania integracyjne,
•Miłą atmosferę pracy w zespole o zróżnicowanych kompetencjach.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: [ukryte]
Informacje o firmie
Jesteśmy polską firmą specjalizującą się w integracji nowoczesnych technologii z branży morskiej i przemysłu obronnego, a także usługach serwisowych, badawczych oraz projektowych. Jesteśmy również autoryzowanym przedstawicielem światowych producentów sprzętu o przeznaczeniu cywilnym i wojskowym. W swoim portfolio posiadamy produkty z dziedziny elektroniki morskiej, automatyki okrętowej, sieci teleinformatycznych i systemów łączności.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.enamor.pl.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.enamor.pl.
Prosimy o dodanie klauzuli:
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw z 2002 r Nr 101 Poz. 926 z późn. zmianami.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 14.05.2024
Aktualizacja: 14.05.2024
Wróć do góry