Specjalista/-ka ds. administracji kadrowej

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista/-ka ds. administracji kadrowej

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
HR,
Kadry
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak

Do Twoich głównych zadań należeć będzie:
  • Przygotowanie pełnej dokumentacji kadrowejpracowników oraz pomoc pracownikom we wszelkich sprawach kadrowych,
  • Sprawdzanie umów i przygotowanie dokumentów do podpisu,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji pracowniczej,
  • Kontakt z dostawcą usług kadrowo-płacowychwe wszystkich sprawach kadrowych,
  • Kontakt z prawnikami,
  • Sprawdzanie absencji pracowników zgodnie z listą obecnościi listą zwolnień lekarskich,
  • Zbieranie danych do wypłat np. zestawienia godzin nadliczbowych, zestawienia nagród, informacji na temat rozliczeń nieobecności pracownika; rozliczenie godzin zleceniobiorców,
  • Wyliczanie urlopów i okresowa kontrola zgodności urlopów z systemem,
  • Pilnowanie terminów umów o pracę i zlecenie,
  • Prowadzenie ewidencji pracowników,
  • Sporządzanie raportów obecności pracowników,
  • Umawianie pracowników na badania medycyny pracy wstępne ,okresowe, kontrolne i pilnowanieterminów badań,
  • Prowadzenie dokumentacjibhp(zbieranie podpisów, aktualizacja dokumentów, przygotowanie kart BHP),
  • Organizowanie szkoleń BHP, PPOŻ, pierwszej pomocy, szkoleń dla osób kierujących,
  • Przygotowanie procesu wprowadzenia nowych pracowników zgonie z procesem,
  • Opieka nad nowymi pracownikami pierwszego dnia pracy oraz przekazanie niezbędnych informacji o sprawach kadrowych i organizacji pracy,
  • Przeprowadzenie offboardingu pracowników (informowanie na bieżąco inne działy  o zmianach kadrowych, wyliczenie urlopu, druk karty obiegowej),
  • Raportowanie Zarządowi o wszelkich zmianach kadrowych co miesiąc,
  • Organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników i prowadzenie kart szkolenia dla każdego pracownika,
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz rezygnacji z PPK
  • Prowadzenie zapisów na zajęcia z j. angielskiego i nadzór nad frekwencją,
  • Wsparcie działu w HR w obszarach miękkiego HR: tworzenie ścieżek kariery, tworzenie planu szkoleń dla pracowników itd. 
  • Wsparcie przełożonego w bieżących sprawach.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (kierunek zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi lub kierunki pokrewne),
  • Wiedza na temat przepisów prawa pracy,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
  • Biegła znajomość pakietu Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Wysoki poziom odpowiedzialności i samodzielności,
  • Proaktywne i wielozadaniowe podejście do codziennych obowiązków,
  • Szeroko rozwinięte umiejętności i interpersonalne,
  • Wysokie umiejętności organizacyjne.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Dostęp do Kafeterii MyBenefit (m.in. pakiet Multisport),
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • Bezpłatne zajęcia języka angielskiego i niemieckiego,
  • Elastyczne godziny pracy w określonym przedziale,
  • 4 godziny w urodziny,
  • Firmowe integracje.
Informacje o firmie
Szukasz pracy w innowacyjnej, dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie IT? Nie szukaj dalej niż Seargin!
Od 2014 roku jesteśmy w czołówce branży, dostarczając naszym partnerom na całym świecie wyjątkowe usługi zarządzania IT i rozwiązania przemysłowe. Nasz oddany zespół ponad 650 profesjonalistów z pasją i determinacją wyznacza nowe standardy w świadczeniu usług IT, dzięki czemu jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie według Financial Times.
Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który zmienia branżę i pomaga globalnym firmom osiągać ich cele dzięki najnowszym rozwiązaniom IT.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Seargin Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-278) przy ul. Chrzanowskiego 11. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Seargin w tym m.in. przysługujących Ci praw znajdziesz pod https://seargin.com/privacy-policy/.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 23.05.2023

Wróć do góry