Specjalista/-ka ds. administracji kadrowej
Ogłoszenie nieaktualne
Specjalista/-ka ds. administracji kadrowej
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
HR,
Kadry
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Do Twoich głównych zadań należeć będzie:
- Przygotowanie pełnej dokumentacji kadrowejpracowników oraz pomoc pracownikom we wszelkich sprawach kadrowych,
- Sprawdzanie umów i przygotowanie dokumentów do podpisu,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji pracowniczej,
- Kontakt z dostawcą usług kadrowo-płacowychwe wszystkich sprawach kadrowych,
- Kontakt z prawnikami,
- Sprawdzanie absencji pracowników zgodnie z listą obecnościi listą zwolnień lekarskich,
- Zbieranie danych do wypłat np. zestawienia godzin nadliczbowych, zestawienia nagród, informacji na temat rozliczeń nieobecności pracownika; rozliczenie godzin zleceniobiorców,
- Wyliczanie urlopów i okresowa kontrola zgodności urlopów z systemem,
- Pilnowanie terminów umów o pracę i zlecenie,
- Prowadzenie ewidencji pracowników,
- Sporządzanie raportów obecności pracowników,
- Umawianie pracowników na badania medycyny pracy wstępne ,okresowe, kontrolne i pilnowanieterminów badań,
- Prowadzenie dokumentacjibhp(zbieranie podpisów, aktualizacja dokumentów, przygotowanie kart BHP),
- Organizowanie szkoleń BHP, PPOŻ, pierwszej pomocy, szkoleń dla osób kierujących,
- Przygotowanie procesu wprowadzenia nowych pracowników zgonie z procesem,
- Opieka nad nowymi pracownikami pierwszego dnia pracy oraz przekazanie niezbędnych informacji o sprawach kadrowych i organizacji pracy,
- Przeprowadzenie offboardingu pracowników (informowanie na bieżąco inne działy o zmianach kadrowych, wyliczenie urlopu, druk karty obiegowej),
- Raportowanie Zarządowi o wszelkich zmianach kadrowych co miesiąc,
- Organizowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników i prowadzenie kart szkolenia dla każdego pracownika,
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz rezygnacji z PPK
- Prowadzenie zapisów na zajęcia z j. angielskiego i nadzór nad frekwencją,
- Wsparcie działu w HR w obszarach miękkiego HR: tworzenie ścieżek kariery, tworzenie planu szkoleń dla pracowników itd.
- Wsparcie przełożonego w bieżących sprawach.
- Wykształcenie wyższe (kierunek zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi lub kierunki pokrewne),
- Wiedza na temat przepisów prawa pracy,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
- Biegła znajomość pakietu Office,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Wysoki poziom odpowiedzialności i samodzielności,
- Proaktywne i wielozadaniowe podejście do codziennych obowiązków,
- Szeroko rozwinięte umiejętności i interpersonalne,
- Wysokie umiejętności organizacyjne.
- Umowę o pracę,
- Dostęp do Kafeterii MyBenefit (m.in. pakiet Multisport),
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
- Bezpłatne zajęcia języka angielskiego i niemieckiego,
- Elastyczne godziny pracy w określonym przedziale,
- 4 godziny w urodziny,
- Firmowe integracje.
Informacje o firmie
Szukasz pracy w innowacyjnej, dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie IT? Nie szukaj dalej niż Seargin!
Od 2014 roku jesteśmy w czołówce branży, dostarczając naszym partnerom na całym świecie wyjątkowe usługi zarządzania IT i rozwiązania przemysłowe. Nasz oddany zespół ponad 650 profesjonalistów z pasją i determinacją wyznacza nowe standardy w świadczeniu usług IT, dzięki czemu jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie według Financial Times.
Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który zmienia branżę i pomaga globalnym firmom osiągać ich cele dzięki najnowszym rozwiązaniom IT.
Od 2014 roku jesteśmy w czołówce branży, dostarczając naszym partnerom na całym świecie wyjątkowe usługi zarządzania IT i rozwiązania przemysłowe. Nasz oddany zespół ponad 650 profesjonalistów z pasją i determinacją wyznacza nowe standardy w świadczeniu usług IT, dzięki czemu jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie według Financial Times.
Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który zmienia branżę i pomaga globalnym firmom osiągać ich cele dzięki najnowszym rozwiązaniom IT.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Seargin Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-278) przy ul. Chrzanowskiego 11. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Seargin w tym m.in. przysługujących Ci praw znajdziesz pod https://seargin.com/privacy-policy/.
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 23.05.2023
Wróć do góry