Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy?

Jesteśmy firmą, która od 25 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!

Po zaaplikowaniu:

W pierwszym kroku poprosimy Cię o odpowiedzenie na kilka pytań w teście, który otrzymasz zaraz po wysłaniu aplikacji dzięki czemu będziemy wiedzieć jak bardzo pasujesz do roli, na którą aplikujesz.

W kolejnym kroku, zadzwoni VoiceBot, który zada Ci kilka pytań dotyczących Twoich oczekiwań finansowych i systemu pracy. Nie odkładaj słuchawki, gdy zadzwonimy do Ciebie 2-krotnie – chcemy Cię lepiej poznać 

Call Center inne niż wszystkie bo:
  • Klient kontaktuje się z nami, aby dopytać się o swoją wycieczkę, a naszą rolą jest odpowiednio zaopiekować jego potrzeby i dopiąć wszystko „na ostatni guzik”,
  • W rozmowie z Klientem nie sugerujemy się sztywnymi skryptami- stawiamy na swobodę i relacyjność,
  • W czasie przerwy mamy czas, aby zrelaksować się w naszej strefie chilloutu na fotelach do masażu, czy też pograć na PlayStation lub w ping-ponga,
  • Nasze call center to również różnorodność wiekowa co pozwala nam na łączenie doświadczenia i perspektyw, aby lepiej sprostać potrzebom naszych Klientów.
Zakres obowiązków:
  • Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury,
  • Obsługa wycieczek Klienta w procesach posprzedażowych,
  • Dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem, 
  • Wsparcie procesu sprzedaży wycieczek w szczycie sezonu turystycznego,
  • Wsparcie merytoryczne mniej doświadczonych konsultantów, 
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze Klienta i w branży turystycznej – min. 1 rok, 
  • Sukcesy poparte wynikami,
  • Dbanie o jakościowe i efektywne działanie, 
  • Dyspozycyjność min. 130h/miesiąc a w okresie czerwiec-wrzesień 160h/miesiąc oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym: pn-niedz. i święta - 8:00-23:00, 
  • Wykształcenie min. średnie, 
  • Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
  • Zaangażowanie i sumienność, 
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne. 

Pracując u nas zyskasz:
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub UoP, 
  • Pełne wsparcie w okresie wdrożenia,
  • Możliwość pracy hybrydowej po 6 miesiącach- szczegóły na rozmowie rekrutacyjnej,
  • Wynagrodzenie podstawowe w zależności od Twoich kompetencji i doświadczenia waha się między 32,70 brutto/h + premia za realizowanie założonych celów. W zależności od umiejętności i zaangażowania premia waha się od 400-1600 zł brutto miesięcznie. Zasady systemu premiowego szczegółowo zaprezentujemy na szkoleniu,
  • Szkolenie trwające 10 dni roboczych (za czas spędzony na szkoleniu otrzymasz wynagrodzenie po przepracowaniu 150 godzin), podczas którego przekażemy Tobie całą naszą wiedzę z zakresu produktu, sprzedaży i systemów, na których pracujemy.
Rozwój w ramach organizacji:
  • Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie szerokiej oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
  • Rozwój kompetencji miękkich,
  • Jasna ścieżka awansu i rozwoju w ramach rekrutacji wewnętrznych, 
  • Możliwości uczestniczenia i realizacji w projektach wewnętrznych, 
  • Poznanie specyfiki pracy w branży Travel u lidera na rynku.
All inclusive dla Pracownika:
  • Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Allianz), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,
  • Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej Mindgram,
  • Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
  • Program Poleceń Pracowniczych – płacimy od 1000 zł w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
  • Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
  • Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego,
  • Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
  • Swobodny dress code.

Data dodania ogłoszenia: 20.09.2023

Aktualizacja: 20.03.2024

Wróć do góry