Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6800 - 8800
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak

Dołącz do zespołu obsługującego klientów z branży finansowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie zasadnicze na start 6800 zł brutto + premie do 2000 zł brutto.
  • Szkolenie wdrażające w j. niemieckim (6 tygodni, stacjonarnie, w godz. 8:00 - 16:00) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze administracji danych, przygotowywania raportów i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!

Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Telefonicznie i mailowo obsługujemy klientów, przeprowadzamy analizy, administrujemy danymi. Najpopularniejsze pytania dotyczą m.in. obsługi terminali, operacji płatniczych, zmiany właściciela usługi. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.

Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, w szczególności gramatyki (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Analityczny umysł i szczegółowość - pracujemy z dużą ilością danych.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do soboty, zmiany w przedziale godz. 7:00 - 22:00 oraz niedziele, w godz. 8:00 - 17:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
O nas 

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
 

Data dodania ogłoszenia: 16.02.2024

Wróć do góry