Specjalista/tka ds. obsługi klienta z j. niemieckiem

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista/tka ds. obsługi klienta z j. niemieckiem

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Wynagrodzenie brutto
6180 - 6880
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak

Dołącz do zespołu obsługującego klientów z branży finansowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Lokalizacja: Al. Grunwaldzka 50, Gdańsk (możliwość pracy hybrydowej)

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 6180 zł brutto (umowa o pracę) + premię.
  • Szkolenie wdrażające w j. niemieckim (6 tygodni, stacjonarnie, w godz. 9:00 - 17:00) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze administracji danych, przygotowywania raportów i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, dofinansowanie koncertów i innych atrakcji w ramach platformy kafeteryjnej Worksmile.
  • Pozostałe benefity: karta Multisport, dofinansowanie wypoczynku, prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej! 

Jak wygląda dzień pracy?
Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Telefonicznie i mailowo obsługujemy klientów, przeprowadzamy analizy, administrujemy danymi. Najpopularniejsze pytania dotyczą m.in. obsługi terminali, operacji płatniczych, zmiany właściciela usługi. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.

Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, w szczególności gramatyki (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Analityczny umysł i szczegółowość - pracujemy z dużą ilością danych.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do soboty, zmiany w przedziale godz. 7.00 - 22.00 oraz w niedziele w godz. 8.00 - 17. 00.
  • Gotowość do pracy min. jeden weekend w miesiącu.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

Proces rekrutacji:
1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online

Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.

O nas  
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (TranscomPoland) i Instagramie (transcom.poland).

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 01.03.2023

Aktualizacja: 04.05.2023

Wróć do góry