Stażysta w Dziale Obsługi Klienta

Ogłoszenie nieaktualne

Stażysta w Dziale Obsługi Klienta

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Część etatu,
Sezonowa / Tymczasowa / Dodatkowa
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie
Branża / kategoria
Logistyka i planowanie,
Spedycja
Poziom stanowiska
Praktykant / Stażysta
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Status studenta
Tak

Jeśli dążysz do zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych związanych z branżą transportową, to staż w Unifeeder A/S S.A. Oddział w Polsce może być właśnie tym, czego szukasz! Nasze codzienne zadania i wyzwania związane są z organizacją przewozu ładunku w kontenerach na rzecz naszych klientów z wykorzystaniem transportu morskiego i drogowego. Odpowiadając na potrzeby rynku oraz chcąc sprostać dynamice branży, skupiamy się na optymalizacji naszych procesów oraz na budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Dołącz do naszego zespołu!

Do zadań stażysty należeć będzie:
  • Codzienny kontakt z klientem w celu zapewnienia najwyższej jakości realizowanych usług.
  • Współpraca zarówno w ramach wewnętrzych struktur organizacji, jak i z zewnętrznymi partnerami w celu zapewnienia terminowych dostaw ładunków.
  • Zarządzanie poszczególnymi zleceniami na poziomie operacyjnym.
  • Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji zgodnie z instrukcjami wewnętrznymi, jak i przepisami międzynarodowymi.
  • Bieżąca kontrola i weryfikacja kosztów.
  • Wprowadzanie zleceń do sytemu operacyjnego, procesowanie dokumentacji oraz akualizowanie danych w systemie.
  • Koordynacja przebiegu calego procesu transportowego od momentu przyjęcia zlecenia do jego finalizacji i ostatecznej dostawy do klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Statusu studenta ostatnich lat kierunków transport, logistyka, ekonomia.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie.
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel).
  • Dokładności, sumienności i zaangażowania w wykonywaną pracę.
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji interpersonalnych oraz predyspozycji do pracy w zespole.
  • Mile widziane doświadczenie (praktyka, staż) w firmie transportowej, w dziale obsługi klienta.
  • Znajomość przepisów celnych będzie dodatkowym atutem.
Wybranej osobie oferujemy:
  • Płatny staż (wstępnie na okres 4-6 miesięcy) w nowoczesnej organizacji o międzynarodowych standardach.
  • Wyjątkową atmosferę w zgranym zespole.
  • Pełną wyzwań pracę w wielokulturowym środowisku.
Informacje o firmie
Innovative Logistics Solutions

Unifeeder Group is a dynamic logistics company, covering Europe, Africa & Asia. We operate more than 150 vessels and make the way for +5,5 Mio. containers every year. Unifeeder simplifies the complex tasks of choosing and managing supply chains by providing efficient and sustainable transport solutions. By expanding the network, coming up with innovative solutions and being agile in day-to-day operations, we enable our customers to concentrate on their core business while we make their cargo flow. As a key player in global and regional supply chains, we recognize our environmental responsibilities and are committed to contributing to the reduction of local, national and global emissions.

Read more about your upcoming workplace at www.unifeeder.com.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Please add this consent to your application: I agree to processing of personal data provided in this document for realisation of the Accountant

It is voluntary and necesarry to give your data processing consent due to recruitment purposes and in accordance to art. 221 of Polish Labour Code. Unifeeder A/S Branch in Poland, Łużycka 6C str., 81-537 Poland shall be the administrator of your data. Your personal data shall be processed due to recruitment purposes regarding position mentioned in the consent (in accordance to art. 6 par. 1 point b of GDPR). If you give an additional consent to processing your data regarding other recruitment processes (in accordance to art. 6 par. 1 point a of GDPR), your data shall be processed up to 6 following months.
You are entitled to:
1) Accessing your data or copy of your data
2) Correcting your data
3) Limiting processing of your data
4) Deleting your data
5) Applying your complaint to UODO Chairman (2 Stawki str., 00-193 Warszawa).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 25.03.2024

Aktualizacja: 25.03.2024

Wróć do góry