Asystent/ka ds. obsługi klienta (Opiekun/ka pacjenta)

Ogłoszenie nieaktualne

Asystent/ka ds. obsługi klienta (Opiekun/ka pacjenta)

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Medycyna,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak


Jesteśmy firmą medyczną z ponad 20 letnim doświadczeniem. Od początku istnienia, czyli od powstania w 2000 r. pierwszej Kliniki w Gdańsku, aż do dziś, w sposób szczególny koncentrujemy się na zdrowiu kobiety oraz diagnostyce i leczeniu niepłodności. Jesteśmy w tym ekspertami.
 
Kliniki Leczenia Niepłodności INVICTA znajdują się w 6 miastach: Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Słupsku i Bydgoszczy. W każdym z nich dbamy o zdrowie kobiet. Wszystkich. Bez względu na ich wiek i potrzeby medyczne. Nasze Kliniki tworzą zespoły doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.
 
INVICTA to też Medyczne Laboratoria Diagnostyczne oferujące diagnostykę laboratoryjną oraz genetyczną.
Inwestujemy w nowe technologie, w tym we własne, autorskie oprogramowanie wspierające pracę kilkuset pracowników - lekarzy, embriologów, diagnostów i tysięcy pacjentów rocznie.


Czym będziesz zajmował/a się w naszym Zespole?

• Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi)
• Obsługą zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną oraz mailową
• Umawianiem wizyt oraz udzielaniem informacji o oferowanych usługach
• Wspieraniem Pacjentów w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji oraz badań 
• Prowadzeniem kompletnej dokumentacji medycznej,
• Przyjmowaniem i rozliczaniem płatności,
• Pracą w rejestracji oraz pomocą w zadaniach administracyjnych 


Co będzie Ci potrzebne?

• Co najmniej 3-letnie  doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, najchętniej w firmie medycznej,
• swobodna komunikacja w języku rosyjskim i/lub angielskim na poziomie B2 / C1
• biegła znajomość języka polskiego
• Dobra praktyczna znajomość programów Word i Excel oraz zdolności do szybkiego opanowywania nowych aplikacji
• Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Pacjentami oraz otwartość na ich potrzeby,
• Zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków oraz dobra organizacja pracy
• Inicjatywa i proaktywność w działaniu,
• Asertywność i odporność na stres,
• Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami


Co oferujemy w zamian?
• Proces wdrożeniowy, który przygotuje Cię do wykonywania powierzonych obowiązków
• Zatrudnienie w ramach umowy o pracę renomowanej firmie z branży usług medycznych,
• Grafik dostosowany do Twoich potrzeb: pracujemy na zmiany; wszystkie niedziele i święta wolne;
• Przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu, 
• Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, pakiet badań laboratoryjnych, korzystne ubezpieczenie NNW Allianz oraz imprezy integracyjne.
 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 25.07.2023

Wróć do góry