Dyrektor Customer Experience
Ogłoszenie nieaktualne
Dyrektor Customer Experience
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Kadry
Nasze oczekiwania:
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do budowania kultury CX.
- Minimum 7 lat doświadczenia w CX, w tym 3 lata na stanowisku z bezpośrednią odpowiedzialnością za poprawę miar Klienckich.
- Zrozumienie branży telekomunikacyjnej.
- Innowacyjność, otwartość na rozwiązania problemów i dążenie do ciągłego doskonalenia.
Stawiamy na nowoczesnego lidera potrafiącego mobilizować organizację poprzez stosowanie wiedzy i doświadczenia w obszarze CX, postawę ambasadora i aktywną współpracę w całej organizacji. Twoje zadania:
- Zarządzanie poprawą wskaźników CX dla całej firmy i poszczególnych produktów (Internet, TV).
- Prowadzenie badań wskaźników CX (NPS, CSAT) we wszystkich punktach kontaktu z Klientem.
- Analityka danych i inicjatywy zmian oparte na dogłębnym zrozumieniu głosu Klienta.
- Tworzenie platformy do współpracy nad inicjatywami wspierającymi doświadczenia Klienta.
- Współtworzenie standardów obsługi łączących perspektywę Klienta z efektywnością operacyjną.
- Rozwój zespołu w obszarze CX pod kątem kompetencji.
Co oferujemy:
- Aktywną rolę w transformacji organizacji w kierunku większej koncentracji na Kliencie.
- Pracę w organizacji, gdzie innowacje i koncentracja na Kliencie są kluczowe dla sukcesu.
- Możliwość rozwijania kompetencji zarządczych i uczestnictwo w projektach transformacji CX.
- Nowoczesne, dobrze zlokalizowane biuro w Gdyni Orłowie: 5 minut do przystanku SKM Orłowo, 5 minut do morza.
- Dofinansowanie do karty MULTISPORT.
- Bezpłatny dostęp do parkingu podziemnego.
- Możliwość udziału w projektach wspierających lokalną społeczność.
- Preferencyjne warunki na usługi oferowane przez Vectrę.
Data dodania ogłoszenia: 18.01.2024
Aktualizacja: 16.02.2024
Wróć do góry