Export Manager rosyjski- branża techniczna
Ogłoszenie nieaktualne
Export Manager rosyjski- branża techniczna
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
10000 zł - 15000 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Obsługa klienta,
Przedstawiciel handlowy,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak
Dla naszego Klienta czołowego producenta urządzeń do ogrzewania obiektów przemysłowych szukamy :
Export Manager
(miejsce pracy: dogodna lokalizacja w Centrum Gdyni)
Działanie firmy jest oparte na rozwoju profesjonalnej współpracy dystrybucyjnej z klientami na danym rynku (tzw autoryzowani dealerzy). Zadaniem kandydatów jest budowanie i rozwój długotrwałych relacji z obecnymi dystrybutorami oraz rozwój współpracy z dystrybutorami na nowych europejskich i światowych rynkach. Praca wymaga dobrych umiejętności komunikacyjnych, otwartego i aktywnego podejścia, umiejętności handlowych i zmysłu marketingowego.
Wymagania wobec kandydatów:
Export Manager
(miejsce pracy: dogodna lokalizacja w Centrum Gdyni)
Działanie firmy jest oparte na rozwoju profesjonalnej współpracy dystrybucyjnej z klientami na danym rynku (tzw autoryzowani dealerzy). Zadaniem kandydatów jest budowanie i rozwój długotrwałych relacji z obecnymi dystrybutorami oraz rozwój współpracy z dystrybutorami na nowych europejskich i światowych rynkach. Praca wymaga dobrych umiejętności komunikacyjnych, otwartego i aktywnego podejścia, umiejętności handlowych i zmysłu marketingowego.
Wymagania wobec kandydatów:
- umiejętności interpersonalne (wysoka komunikacja, optymizm, samodzielność)
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów branży B2B (preferowane), doświadczenie w pracy opartej na budowie relacji z dystrybutorami
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
- i dobrze zorganizowany model pracy wykorzystujący potencjał, wiedzę i ambicje kandydata
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dobrą atmosferę pracy w młodym, ambitnym i wspierającym zespole, międzynarodowe środowisko pracy
- motywujące wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowy system premiowy
- niezbędne narzędzia pracy + pakiet szkoleń
- dobrze skomunikowane biuro w centrum Gdyni,
Informacje o firmie
Dla naszego Klienta czołowego producenta urządzeń do ogrzewania obiektów przemysłowych szukamy :
Export Manager
(miejsce pracy: dogodna lokalizacja w Centrum Gdyni)
Działanie firmy jest oparte na rozwoju profesjonalnej współpracy dystrybucyjnej z klientami na danym rynku (tzw autoryzowani dealerzy). Zadaniem kandydatów jest budowanie i rozwój długotrwałych relacji z obecnymi dystrybutorami oraz rozwój współpracy z dystrybutorami na nowych europejskich i światowych rynkach. Praca wymaga dobrych umiejętności komunikacyjnych, otwartego i aktywnego podejścia, umiejętności handlowych i zmysłu marketingowego.
Wymagania wobec kandydatów:
Export Manager
(miejsce pracy: dogodna lokalizacja w Centrum Gdyni)
Działanie firmy jest oparte na rozwoju profesjonalnej współpracy dystrybucyjnej z klientami na danym rynku (tzw autoryzowani dealerzy). Zadaniem kandydatów jest budowanie i rozwój długotrwałych relacji z obecnymi dystrybutorami oraz rozwój współpracy z dystrybutorami na nowych europejskich i światowych rynkach. Praca wymaga dobrych umiejętności komunikacyjnych, otwartego i aktywnego podejścia, umiejętności handlowych i zmysłu marketingowego.
Wymagania wobec kandydatów:
- umiejętności interpersonalne (wysoka komunikacja, optymizm, samodzielność)
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów branży B2B (preferowane), doświadczenie w pracy opartej na budowie relacji z dystrybutorami
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
- i dobrze zorganizowany model pracy wykorzystujący potencjał, wiedzę i ambicje kandydata
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dobrą atmosferę pracy w młodym, ambitnym i wspierającym zespole, międzynarodowe środowisko pracy
- motywujące wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowy system premiowy
- niezbędne narzędzia pracy + pakiet szkoleń
- dobrze skomunikowane biuro w centrum Gdyni,
Prosimy o dodanie klauzuli:
Dla naszego Klienta czołowego producenta urządzeń do ogrzewania obiektów przemysłowych szukamy :
Export Manager
(miejsce pracy: dogodna lokalizacja w Centrum Gdyni)
Działanie firmy jest oparte na rozwoju profesjonalnej współpracy dystrybucyjnej z klientami na danym rynku (tzw autoryzowani dealerzy). Zadaniem kandydatów jest budowanie i rozwój długotrwałych relacji z obecnymi dystrybutorami oraz rozwój współpracy z dystrybutorami na nowych europejskich i światowych rynkach. Praca wymaga dobrych umiejętności komunikacyjnych, otwartego i aktywnego podejścia, umiejętności handlowych i zmysłu marketingowego.
Wymagania wobec kandydatów:
umiejętności interpersonalne (wysoka komunikacja, optymizm, samodzielność)
doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów branży B2B (preferowane), doświadczenie w pracy opartej na budowie relacji z dystrybutorami
wykształcenie wyższe
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
Co oferujemy:
sensowny i dobrze zorganizowany model pracy wykorzystujący potencjał, wiedzę i ambicje kandydata
stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
dobrą atmosferę pracy w młodym, ambitnym i wspierającym zespole, międzynarodowe środowisko pracy
motywujące wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowy system premiowy
niezbędne narzędzia pracy + pakiet szkoleń
dobrze skomunikowane biuro w centrum Gdyni,
Export Manager
(miejsce pracy: dogodna lokalizacja w Centrum Gdyni)
Działanie firmy jest oparte na rozwoju profesjonalnej współpracy dystrybucyjnej z klientami na danym rynku (tzw autoryzowani dealerzy). Zadaniem kandydatów jest budowanie i rozwój długotrwałych relacji z obecnymi dystrybutorami oraz rozwój współpracy z dystrybutorami na nowych europejskich i światowych rynkach. Praca wymaga dobrych umiejętności komunikacyjnych, otwartego i aktywnego podejścia, umiejętności handlowych i zmysłu marketingowego.
Wymagania wobec kandydatów:
umiejętności interpersonalne (wysoka komunikacja, optymizm, samodzielność)
doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów branży B2B (preferowane), doświadczenie w pracy opartej na budowie relacji z dystrybutorami
wykształcenie wyższe
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
Co oferujemy:
sensowny i dobrze zorganizowany model pracy wykorzystujący potencjał, wiedzę i ambicje kandydata
stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
dobrą atmosferę pracy w młodym, ambitnym i wspierającym zespole, międzynarodowe środowisko pracy
motywujące wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowy system premiowy
niezbędne narzędzia pracy + pakiet szkoleń
dobrze skomunikowane biuro w centrum Gdyni,
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 21.02.2024
Wróć do góry