Operations Manager with English or German

Ogłoszenie nieaktualne

Operations Manager with English or German

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Kadry

Kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki z zakresu zarządzania biznesem/administracji).
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w środowisku obsługi klienta.
  • Doskonała znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Umiejętności Osobiste:
  • Doskonała komunikacja werbalna i pisemna w języku angielskim lub niemieckim (minimum C1).
  • Silne umiejętności przywódcze, zdolność zarządzania wieloma zespołami.
  • Umiejętność zarządzania wydajnością (coaching, przeprowadzanie ocen).
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętność prowadzenia szkoleń.
  • Umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku, wielozadaniowość.
  • Odporność na stres.
  • Skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
  • Silne umiejętności interpersonalne i doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientami.
Dodatkowe Informacje:
  • Przygotowywanie, analiza i prezentacja danych klientowi w ramach cotygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i ad hoc raportów.
  • Podejmowanie decyzji komercyjnych wpływających na wyniki finansowe.
  • Zapewnienie zgodności z zasadami bezpieczeństwa firmy i klienta.
  • Zarządzanie kwestiami związanymi z BHP.
  • Zapewnienie pełnej zgodności personelu z zasadami bezpieczeństwa i politykami firmy.

Główne Obowiązki na Stanowisku:

  • Kierowanie zespołami w realizacji i przewyższaniu celów biznesowych.
  • Bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji oraz rozwijaniu umiejętności pracowników.
  • Zarządzanie Trenerami oraz Team Managerami odpowiedzialnymi za codzienną pracę zespołu.
  • Prowadzenie spotkań z Trenerami/Team Managerami, dbając o osiągnięcie celów operacyjnych.
  • Realizacja kwartalnych przeglądów wydajności i indywidualnych rozmów z członkami zespołu, uwzględniając cele KPI.
  • Ciągła analiza i zarządzanie absencją oraz rotacją pracowników.
  • Odpowiedzialność za migrację kampanii lub implementację nowych projektów biznesowych.
  • Zapewnienie realizacji działań z wyników badań satysfakcji pracowników.
  • Całościowa odpowiedzialność za szkolenia, rozwój i mentoring podległych pracowników.
  • Kreowanie kultury otwartej i szczerej dwustronnej komunikacji, zapewniając przekazywanie kluczowych komunikatów.

Kilka ważnych informacji:

  • Umowa o pracę.
  • Praca w naszym nowym biurze w Warszawie lub Gdańsku.
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);.
  • Pracę z nowoczesnego biura.
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja.
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia.
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

Data dodania ogłoszenia: 01.12.2023

Aktualizacja: 30.12.2023

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry