Podinspektor/Inspektor/Gł. specjalista w Wydz. Finansowym

Ogłoszenie nieaktualne

Podinspektor/Inspektor/Gł. specjalista w Wydz. Finansowym

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Wsparcie administracyjne
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, zarządzanie, administracja lub inne wyższe wraz ze studiami podyplomowymi w zakresie rachunkowości.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości budżetowej,
  • mile widziane doświadczenie w administracji publicznej,
  • umiejętność czytania i interpretowania przepisów: ustaw: o finansach publicznych, rachunkowości i dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
  • umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność,
  • dokładność, sumienność, cierpliwość, pracowitość i skrupulatność.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z interesantami. Praca wymagająca przemieszczania się w terenie i wewnątrz budynku Urzędu, wyposażonego w windę i podjazdy. Miejsce wykonywania pracy w budynku Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 25/27 – parter. Nie występują bariery architektoniczne w dostępności do stanowiska pracy.

Zakres wykonywanych zadań głównych na stanowisku:
  • Wykonywanie zadań wynikających z pełnienia przez Wydział Finansowy funkcji głównego dysponenta środków budżetowych poprzez kontrolę sprawozdań okresowych z wykonywania budżetu przez placówki oświatowe.
  • Kompletowanie i dekretowanie wyciągów bankowych.
  • Prowadzenie kont syntetycznych z zakresu Wydziału Oświaty.
  • Księgowanie miesięcznych sprawozdań z dochodów i wydatków placówek oświatowych.
  • Przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bankowe placówek oświatowych, innych podmiotów lub osób fizycznych zgodnie z planem finansowym, umowami, porozumieniami.
  • Miesięczne sporządzanie zestawień obrotów i sald dla kont syntetycznych i analitycznych.
  • Wstępna analiza (zgodnie z ustawą o finansach publicznych) i weryfikacja pod względem rachunkowym sprawozdań finansowych sporządzanych przez placówki oświatowe.
  • Sporządzanie miesięcznego, kwartalnego i rocznego sprawozdania Rb-28s Urzędu Miasta Sopotu oraz sporządzanie sprawozdania Rb-34s.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sopotu w styczniu 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • referencje /fakultatywnie/,
  • kwestionariusz osobowy,
  • oświadczenie – ochrona danych osobowych.
Wzory dokumentów wymienionych w ogłoszeniu dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sopotu na stronie internetowej www.bip.sopot.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE - DOKUMENTY DO POBRANIA.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, cv oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii ogólnej lub Wydziale Organizacji i Kadr  Urzędu Miasta Sopotu, 81-704 Sopot, ul. Kościuszki 25/27 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektora / Inspektora / Głównego specjalisty w Wydziale Finansowym w terminie do dnia  27 lutego 2024 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub niekompletne z punktu widzenia weryfikacji spełniania przez kandydatów wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacje o wszystkich stanowiskach pracy oferowanych przez Urząd Miasta Sopotu zamieszczone są na stronie bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Sopotu, z siedzibą 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, nr /58/ 52 13 751, e-mail: kancelaria@sopot.pl reprezentowany przez Prezydenta Miasta Sopotu. 2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iod@sopot.pl lub na adres siedziby Administratora. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu: 3.1. Realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w zakresie przetwarzania danych wyszczególnionych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miasta Sopotu nadanego zarządzeniem Nr 618/09 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 19 stycznia 2009 r., zm. zarządzenie Nr 420/2011 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 30 grudnia 2011 r.; zarządzenie Nr 1345/2018 Prezydenta Miasta Sopotu z dnia 24 maja 2018 r. www.bip.sopot.pl/ Prawo lokalne/ Zarządzenia Prezydenta Miasta; 3.2. Przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust 1 lit. a RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji znajdują się na stronie www.bip.sopot.pl w zakładce Praca w Urzędzie Miasta/ Dokumenty do pobrania.
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 14.02.2024

Wróć do góry