Specjalista ds. Organizacji Eventów

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. Organizacji Eventów

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Eventy,
Marketing
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Nr ref: 12/2024

Specjalista ds. Organizacji Eventów

Podstawowe informacje

  • Miejsce pracy: Gdynia
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Godziny pracy: elastyczny start między 7 a 9

Twój zakres obowiązków

  • organizacja i koordynacja działań związanych z organizacją targów branżowych w kraju i za granicą (planowanie, kosztorys, realizacja) oraz eventów CSR Grupy Trefl
  • bieżący kontakt z organizatorami targów oraz eventów
  • tworzenie i koordynacja stoisk targowych we współpracy z grafikiem i wykonawcą
  • współpraca z agencjami turystycznymi w zakresie rezerwacji lotów i hoteli dla uczestników targów
  • współpraca z innymi działami, zewnętrznymi agencjami oraz drukarniami w zakresie organizacji produktów, brandingu i materiałów promocyjnych
  • przygotowanie we współpracy z działem prawnym umów z organizatorami i podwykonawcami
  • przygotowywanie raportów z wydarzeń
  • śledzenie trendów oraz działań konkurencji

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy przy organizacji wydarzeń
  • wiedza z obszaru marketingu, reklamy i nowych mediów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • umiejętność współpracy z grafikami/ agencjami kreatywnymi
 
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami realizowanymi równolegle
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz zmysł estetyczny
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word)
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • gotowość do podróży służbowych w Polsce i za granicą
Dodatkowe atuty:
  • znajomość systemu Impuls lub innego systemu ERP
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego

To oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • wsparcie we wdrożeniu
  • kreatywne środowisko pracy oraz udział w ciekawych wydarzeniach branżowych
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00

Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów naszych przyszłych pracowników.

KONTAKT DO REKRUTERA
Anna Mańkowska
Specjalista ds. Personalnych
email:  [ukryte]
tel.: 58 666 73 05

Data dodania ogłoszenia: 15.02.2024

Aktualizacja: 16.02.2024

Wróć do góry