Specjalista ds. obsługi telefonicznej Contact Center

Ogłoszenie nieaktualne

Specjalista ds. obsługi telefonicznej Contact Center

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie,
Umowa o dzieło,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Hybrydowa

W OZE - Biomar S.A. przez ponad 13 lat zrealizowaliśmy tysiące instalacji fotowoltaicznych w Polsce i Europie.
Dołącz do zespołu w Gdyni jako Specjalista ds. obsługi telefonicznej Contact Center.

Twój zakres obowiązków:
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
- realizacja założonych celów sprzedażowych,
- przygotowanie dokumentów do realizacji umów,
- rejestracja zgłoszeń w wewnętrznym systemie CRM,
- dbanie o najwyższą jakość prowadzonych rozmów,
- raportowanie działań.

Jeśli:
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej,
- lubisz rozmawiać z klientami, a przy tym trafnie identyfikujesz ich potrzeby,
- płynnie posługujesz się komputerem i znasz pakiet Microsoft Office,
- z zaangażowaniem realizujesz zadania,
- lubisz wyzwania i dążysz do osiągnięcia celów,

koniecznie prześlij nam swoją aplikację. Z przyjemnością się spotkamy i omówimy możliwości współpracy.

Oferujmy:
- pracę w młodym, pełnym energii zespole,
- stałe wynagrodzenie i atrakcyjny system prowizyjny,
- komfortowe biuro w Gdyni przy ul. Puckiej 5,
- elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku (zaczynamy pracę między 8-10).

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 11.08.2023

Wróć do góry