Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim / Extra Bonus
Ogłoszenie maxi
Specjalista/ka ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim / Extra Bonus
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6500 zł - 7200 złRodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Nie
Rekrutacja online
Tak
Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
Jesteśmy działem wspierającym wewnętrznych użytkowników marki Tchibo. Nasi pracownicy to pasjonaci Service Desk i …. kawy :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla naszych użytkowników, rozwiązujemy ich problemy a naszym nadrzędnym celem jest ich zadowolenie. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą!
Wyróżniają Cię:
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 6500 zł brutto + premia.
- Dodatkowy bonus na start 1500 zł brutto.
- Pracę w komfortowym biurze w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 50.
- Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jesteśmy działem wspierającym wewnętrznych użytkowników marki Tchibo. Nasi pracownicy to pasjonaci Service Desk i …. kawy :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla naszych użytkowników, rozwiązujemy ich problemy a naszym nadrzędnym celem jest ich zadowolenie. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą!
Wyróżniają Cię:
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
- Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Informacje o firmie
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Data dodania ogłoszenia: 07.05.2024
Zgłoś
Zobacz inne oferty od Transcom Worldwide Poland
Team Leader/ka zespołu z j. niemieckim
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 23 dni temu
Product Specialist z j. niemieckim (Knowledge Manager)
Ogłoszenie podstawowe
Aktualizacja: 23 dni temu
Rekrutacja online
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
Transcom Worldwide Poland
Profil pracodawcy
W Transcom zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie. Setki klientów, w tym innowacyjni gracze z obszaru e-commerce, dynamicznie...
Zobacz profil
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Wróć do góry