Team Manager with English or German

Ogłoszenie nieaktualne

Team Manager with English or German

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Kadry

Kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe lub doświadczenie zawodowe w obszarze BPO.
  • Minimum 12 miesięcy doświadczenia w obszarze obsługi klienta, preferowana rola Mentor/Senior Agent lub inne stanowisko w obszarze back office.
  • Doskonała znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Umiejętności Osobiste:
  • Doskonałe (C1) umiejętności komunikacji werbalnej/pisemnej w języku angielskim lub niemieckim.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej, coaching (charakter przywódcy).
  • Doskonałe umiejętności telefoniczne, komputerowe, werbalne i pisemne.
  • Dobre umiejętności numeryczne i logicznego myślenia.
  • Skuteczne zarządzanie czasem.
  • Łatwość w rozwiązywaniu problemów.
  • Umiejętności zarządzania wydajnością.
  • Dobra komunikacja z klientem zewnętrznym.
  • Silne umiejętności komunikacyjne werbalne i pisemne.
  • Proaktywne podejście do budowania zaufania i profesjonalnej relacji z pracownikami i członkami zespołu.
  • Dostępność do pracy w elastycznym grafiku, w tym wieczorami, weekendami i świętami.
  • Zdolność do organizacji, priorytetyzacji i wielozadaniowości.

Główne Obowiązki na Stanowisku:

  • Kierowanie zespołem w realizacji celów biznesowych, zapewniając osiągnięcie kluczowych celów finansowych, operacyjnych i jakościowych.
  • Bezpośredni udział w rekrutacji, selekcji oraz ciągłym rozwoju umiejętności dla wszystkich agentów w zespole, dbając o przyciągnięcie i zatrzymanie najlepszych talentów.
  • Stosowanie procesu ciągłego przeglądu i aktywnego zarządzania absencją i rotacją dla wszystkich agentów w zespole, zapewniając przeprowadzenie return to work oraz exit interviews.
  • Ciągłe monitorowanie wydajności pracy wszystkich agentów względem ustalonych KPI, zapewniając profesjonalne obsługiwanie połączeń i podejmowanie odpowiednich działań korygujących.
  • Przeprowadzanie kwartalnych przeglądów wydajności i spotkań miesięcznych/tygodniowych z każdym agentem, zapewniając ciągłe przeglądanie celów w kontekście biznesowych KPI.
  • Zapewnienie uznania i nagradzania agentów za wybitne osiągnięcia zgodnie z misją i wartościami firmy.
  • Zapewnienie jasnych wytycznych i wskazówek, aby zapewnić stałe osiąganie kluczowych celów wydajności.
  • Pomiar, raportowanie i komunikacja osiągnięcia celów i planów dla przydzielonego zespołu.
  • Kreowanie kultury otwartej i szczerej dwustronnej komunikacji, zachęcając do opinii i dzielenia się pomysłami oraz najlepszymi praktykami.
  • Motywowanie zespołu do osiągania ogólnie założonych celów oraz dążenie do integracji pracowników i budowaniu pozytywnych wrażeń.  
  • Coaching, rozwijanie i motywowanie agentów, zapewniając umiejętności i wiedzę do wykonywania pracy, oraz możliwości rozwijania umiejętności i rozwoju kariery.
  • Ciągłe monitorowanie połączeń agentów zgodnie z GOS, zarówno poprzez monitoring na miejscu pracy, jak i zdalnie.
  • Podjęcie odpowiednich działań w celu poprawy wyników badań satysfakcji klienta.

Kilka ważnych informacji:

  • Umowa o pracę.
  • Praca w naszym nowym biurze w Warszawie lub Gdańsku.
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);.
  • Pracę z nowoczesnego biura.
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja.
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia.
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

Data dodania ogłoszenia: 01.12.2023

Aktualizacja: 30.12.2023

Ogłoszenie z portalu

praca.pl
Wróć do góry