Doradca klienta dla Payback na rynek niemiecki

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat,
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Obsługa klienta
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna,
Zdalna,
Hybrydowa
Rekrutacja online
Tak

Aktualizacja: 1 miesiąc temu

Zbieranie punktów nie kojarzy Ci się z szybką jazdą, ale z nagrodami oraz prezentami? Jeżeli do tego jesteś komunikatywny i niesienie pomocy sprawia Tobie radość, mamy dla Ciebie idealną pracę!

Zespół TELUS International Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Doradcy klienta dla PAYBACK na rynek niemiecki

Twoje zadania:
  • Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
  • Wprowadzanie danych klienta do systemu
  • Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród

 Twój profil:
  • Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
  • Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
  • Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Praca zdalna lub w biurze
  • Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy,
    jak i darmowymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty Medicover Sport
  • Dofinansowanie do okularów
  • Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe

Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego zespołu!
 
Nasz zespół HR, Małgorzata Redelbach i Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882 2888. Wyślij nam swoją aplikację na [ukryte] lub kliknij "Aplikuj".
Informacje o firmie
O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64842074
  • Data wyróżnienia: 20.05.2022
  • Data wprowadzenia: 20.05.2022
  • Aktualizacja: 01.06.2022