Główna/y Księgowa/y
Ogłoszenie nieaktualne
Główna/y Księgowa/y
Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
HR
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Hybrydowa
Wymagane doświadczenie
Tak
Nr ref: Księgowa/2024
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem księgowym
- Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki.
- Nadzór nad procesem zamykania okresów księgowych.
- Odpowiedzialność za sprawozdawczość finansową i podatkową: sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów dla NBP, GUS, US, banków lub innych podmiotów.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych i dokumentacji podatkowej.
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (audyt, US, banki).
- Prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa bilansowego i podatkowego
- Kalkulacja i księgowanie rezerw i odpisów
- Kontrola dokumentów i księgowań, okresowa analiza i uzgadnianie kont.
- Weryfikacja naliczenia listy płac.
- Nadzór nad właściwym zarządzaniem majątkiem firmy, w tym rozliczenie Inwentaryzacji.
- Szkolenie kadry zarządzającej w zakresie regulacji dot. finansów i księgowości w celu zapewnienia prawidłowości procesów.
- Zapewnienie właściwych polityk wewnętrznych i procesów obowiązujących w Polsce.
- Tworzenie kultury bezpiecznego środowiska pracy a także banku wiedzy w organizacji.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości
- Wiedza z zakresu rachunkowości i podatków, znajomość i zrozumienie jej zasad,
- Bardzo dobrze komunikuje się z zespołem i lubi pracę w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
- Bardzo dobra znajomość Ms Excel i j. angielski
- Mile widziane doświadczenie pracy w Navision
- Otwartość na zmiany/wyzwania, wykazywanie inicjatywy, proaktywne podejście do pracy i zaangażowanie w prowadzone projekty.
- Pracę w międzynarodowej firmie, będącej liderem w swojej branży
- Umowa o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Bogaty pakiet benefitów:
- Program Wsparcia Pracowników (Employee Assistance Program) m.in. wsparcie w sprawach prawnych, finansowych i innych
- Bardzo dobra prywatna opieka medyczna (opieka stomatologiczna, rehabilitacja, dietetyka, psycholog) z możliwością preferencyjnych warunków również dla członków rodziny
- Możliwość ubezpieczenia grupowego pokrywanego przez pracodawcę
- Premia wakacyjna raz w roku
- MyBenefit (kafeteria wyboru: siłownia, kino, teatr, zakupy w sklepach sportowych i innych)
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej dokumentacji aplikacyjnej (CV) dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji prowadzonego przez Manbroker Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-308) przy ul. Macierzy Szkolnej 4, w tym na udostępnienie ww. danych potencjalnym pracodawcom
zobacz klauzulę
Data dodania ogłoszenia: 07.03.2024
Aktualizacja: 07.03.2024
Wróć do góry