Młodszy Specjalista ds. Organizacji i Finansów

Ogłoszenie nieaktualne

Młodszy Specjalista ds. Organizacji i Finansów

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę,
Umowa zlecenie,
Kontrakt B2B
Branża / kategoria
Zarządzanie biurem,
Księgowość,
HR
Poziom stanowiska
Specjalista,
Asystent
Charakter pracy
Stacjonarna
Rekrutacja online
Tak

Jeśli szukasz miejsca w którym chcesz się rozwijać w środowisku międzynarodowym, a ponadto ważne dla Ciebie jest zaufanie, otwartość kadry zarządzającej i samodzielność to dobrze trafiłeś. Poszukujemy do naszego zespołu ważnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Organizacji, która wesprze nasz zespół w codziennych zadaniach z zakresu administracji, księgowości, wsparciu działu sprzedaży i HR.
Wartościowe jest dla nas abyś był otwarty na komunikację nastawioną na współpracę i dzielenia się swoją proaktywnością.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW 
  • zarządzanie korespondencją i dokumentami, 
  • obsługa skrzynki e-mail,
  • bieżąca aktualizacja i tworzenie baz danych,
  • realizacja zadań finansowych i administracyjnych (w tym np. księgowanie faktur i realizacja części przelewów, monitorowanie płatności),
  • wsparcie innych działów w organizacji (w zależności od potrzeby, np. działu rekrutacji i sprzedaży)
  • pomoc w organizowaniu eventów, delegacji,
  • kontakt z interesariuszami,
  • organizacja i realizacja procesów zakupowych w organizacji
WYMAGANIA
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (dział administracji, biuro rachunkowe i finanse, wsparcie działu sprzedaży, HR),
  • umiejętność samodzielnej pracy jak i w zespole, 
  • umiejętność zarządzania czasem i wyznaczania priorytetów, 
  • ważna jest dokładność i terminowość, ponieważ praca jest z danymi poufnymi oraz z działem finansowym,
  • realizowanie wspólnie ustalonych celów,
  • j. angielski min. B2, ponieważ praca jest w międzynarodowym środowisku,
  • dobra znajomość MS Office (Excel, Word),
  • umiejętność otwartej i nastawionej na współpracę komunikacji
MILE WIDZIANE 
  • doświadczenie w pracy z CRM, programami finansowymi 
CO OFERUJEMY
  • stałe wynagrodzenie podstawowe i premiowe 
  • stworzenie środowiska pracy oraz dostęp do narzędzi (m.in. laptop, telefon), które umożliwią zrealizowanie postawionych celów,
  • benefity dopasowane do Twoich potrzeb (dofinansowanie do karty Multisport, Luxmed, szkolenia i kursy),
  • elastyczne godziny pracy, 
  • kulturę organizacyjną nastawioną na komunikację i wsparcie
Tryb pracy stacjonarny - Gdańsk, Śródmieście

Jesteśmy Pomerico Group - dynamiczną spółką doradczą specjalizującą się w obszarze HR dla branż IT, finansowej i produkcyjnej. Naszym celem jest wspieranie największych firm na świecie poprzez dostarczanie skutecznych rozwiązań rekrutacyjnych i outsourcingowych. Jako firma stawiamy na zaufanie, skuteczność i odpowiedzialność, dzięki czemu cieszymy się długotrwałą współpracą z naszymi klientami. 
 

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Pomerico Group Sp. z o.o. z siedzibą w: Szafarnia 11/F8, 80-755 Gdańsk (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz na:
https://docs.google.com/document/d/1mADsdbSMrDxXP-84tH3nDeLV3ux2nckHMvSRVTKCgNc/edit?usp=drivesdk
zobacz klauzulę

Data dodania ogłoszenia: 17.05.2024

Aktualizacja: 28.05.2024

Wróć do góry