Specjalista ds. kadr i płac

Ogłoszenie mini
Gdynia Specjalista ds. kadr i płac Umowa o pracę
obserwuj

Specjalista ds. kadr i płac

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Kontroling,
HR,
Kadry
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Wymagane doświadczenie
Tak

Nr ref: 66/05/2024/KM


Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać.
Od ponad 25 lat działamy w branży HR.
Poszerzamy horyzonty, inspirujemy działania, otwieramy możliwości.
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów.
 
Dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:
 Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Gdynia
Nr. ref: 66/05/2024/KM


Oferujemy:
•    Atrakcyjne i stabilne  warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o prace lub B2B         
•    Niezbędne narzędzia do pracy
•    Adekwatne wynagrodzenie względem doświadczenia
•    Dodatkowe benefity m.in. Medicover, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, dofinansowanie do zajęć sportowych

Zakres zadań:
•    Realizowanie procesów personalnych w zakresie zatrudniania, adaptacji, wynagradzania i systemów motywowania, derekrutacji i kontrolingu personalnego.
•    Koordynowanie pełnej obsługi związanej z zatrudnieniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy/współpracy.
•    Naliczanie list płac z różnych tytułów, przygotowywanie przelewów oraz księgowanie wynagrodzeń.
•    Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, sporządzanie deklaracji ZUS, naliczanie i kontrola podatku od osób fizycznych, roczne rozliczenie podatku dla firmy oraz pracowników i zleceniobiorców.
•    Koordynowanie pełnego zakresu obsługi w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych benefitów np.PPK.
•    Koordynowanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi np. w ramach medycyny pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy.
•    Opracowywanie zasad, dokumentów i komunikacji w zakresie kadrowo-płacowym.
•    Udzielanie rekomendacji kadrze menedżerskiej w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych.
•    Prowadzenie kasy firmy.
•    Dbanie o dobre imię i własność firmy oraz przestrzeganie standardów wyznaczanych przez wewnętrzną kulturę Spółki.

Kryteria rekrutacji:
•    Wykształcenie wyższe: magister, preferowane kierunki: administracja/ekonomia/prawo
•    Znajomość języka angielskiego poziom B1/B2
•    Od 5 do 7 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
•    Wiedza z zakresu prawa pracy
•    Doświadczenie w posługiwaniu się Microsoft Word i Excel na poziomie średniozaawansowanym
•    Znajomość systemów kadrowo-płacowych
•    Bardzo dobra znajomość zasad kalkulacji wynagrodzeń ze znajomością rozliczania wynagrodzeń 
•    Bardzo dobre umiejętności organizacyjne do codziennego radzenia sobie z wieloma zadaniami
•    Otwartość i chęć do nauki i rozwoju
•    Gotowość do pracy w dynamicznym, zróżnicowanym środowisku

Data dodania ogłoszenia: 12.06.2024

Zgłoś

Zobacz inne oferty od Perfect Consulting

Specjalista ds. Kontroli i Serwisu

Ogłoszenie mini
Aktualizacja: 6 godzin temu

Przedstawiciel handlowy

Ogłoszenie mini
Aktualizacja: 6 godzin temu

Specjalistka ds. realizacji zamówień i obsługi klienta

Ogłoszenie mini
Aktualizacja: 6 godzin temu

Handlowiec

Ogłoszenie mini
Aktualizacja: 6 godzin temu
obserwuj to ogłoszenie
obserwuj
Udostępnij
avatar

Perfect Consulting

p...@perfe... Wyświetl e-mail

Lokalizacja

Adres
Gdynia

Profil pracodawcy

Nazwa zobowiązuje – dlatego w naszych działaniach dążymy do doskonałości tak, aby zasłużyć na naszą markę - Perfect Consulting . Jesteśmy po to, by służyć pomocą, wiedzą, dzielić się innowacyjnymi rozwiązaniami Oferujemy najnowsze...

Zobacz profil employer_photo
Zobacz dane kontaktowe
Powiadamiaj o ofertach pracy
Polityka prywatności
Wróć do góry