Team Leader Zespołu Sprzedażowego

Ogłoszenie nieaktualne

Team Leader Zespołu Sprzedażowego

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Przychodzące,
Wychodzące,
Turystyka
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna

O pracy w Wakacje.pl – czym się kierujemy?

Jesteśmy firmą, która od 25 lat spełnia podróżnicze marzenia Polaków. Wakacje.pl to największa w Polsce platforma e-commerce oraz sieć salonów sprzedaży w całej Polsce z bogatą ofertą turystyczną. Od 2015 roku jesteśmy częścią największego polskiego holdingu spółek mediowych i e-commercowych – Wirtualna Polska Holding. W Wakacje.pl oferujemy tysiące różnorodnych wycieczek krajowych i zagranicznych, a także ubezpieczenia podróżne, parkingi przy lotniskach i bony wakacyjne. Stale rozwijamy naszą ofertę, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jeśli do życia podchodzisz z #ENERGIĄ, cenisz #SZCZEROŚĆ I OTWARTOŚĆ, a w pracy stawiasz na #ZROZUMIENIE KLIENTA i #WSPÓŁPRACĘ, realizując zadania z dużą #SKUTECZNOŚCIĄ i #ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz chcesz mieć istotny wkład w to, że jesteśmy #INNOWACYJNI, dołącz do nas!

Kim jesteśmy i jak pracujemy? 

Jesteśmy częścią Departamentu Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej zajmującą się sprzedażą wycieczek i obsługą Klienta.
W codziennej pracy zespół 11 Team Leaderów odpowiada za opiekę i zarządzanie pracą konsultantów Call Center oraz realizacją celów sprzedażowych.

W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za:
  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego Call Center,
  • Zarządzanie procesem telefonicznej sprzedaży, w tym realizację celów krótko i długoterminowych,
  •  Za realizację wskaźników KPI,
  • Dbanie o rozwój i motywację podległego zespołu,
  • Analizę i przygotowywanie raportów sprzedażowych na potrzeby zespołu oraz przełożonych,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy wewnętrznie oraz na zewnątrz,
  • Prowadzenie działań optymalizujących procesy w zarządzanym obszarze,
  • Wdrażanie i dbanie o wysokie standardy obsługi Klienta przez Konsultantów,
  • Kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,
  • Stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługą Klienta,
  • Wykonywanie pracy w oparciu o wartości firmowe i kompas Etyki.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Call Center - minimum 2 lata,
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym – pn-niedz. i święta między 8:00-23:00,
  • Wysokich kompetencji analitycznych, pracy w oparciu o dane, szczególnie z wykorzystaniem MS Excel (wykresy/tabela przestawna/funkcje),
  • Umiejętności przygotowania raportów i prezentacji z wykorzystaniem narzędzi,
  • Nastawienia i sukcesów w zakresie realizacji celów,
  • Umiejętności adaptacji w zmiennych warunkach i tempa pracy,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zespołu oraz wyznaczania i egzekwowania realizacji celów,
  • Samodzielności w działaniu i inicjatywa własnej,
  • Kreatywności i wskazywania rozwiązań na podstawie analizy danych,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w pracy w sprzedaży Call Center na projektach wychodzących.
Oferujemy:
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym + miesięczna premia za realizację celów,
  • Pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem doświadczonego Managera,
  • Elastyczne godziny pracy (tryb dzienny - 8h).
Sprawczość i zwinność biznesowa:
  • Możliwość kreowania i wdrażania rozwiązań optymalizujących procesy,
  • Współtworzenie systemów motywacyjnych, narzędzi rozwojowych w ramach Departamentu Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej.
Rozwój w ramach organizacji:
  • Udział w treningach wewnętrznych, konferencjach branżowych oraz wyjazdach szkoleniowych, zagranicznych,
  • Dodatkowa gratyfikacja za zgłoszony i wdrożony projekt innowacyjny.
All inclusive dla Pracownika:
  • Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Allianz), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,
  • Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
  • Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeing’owej,
  • Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
  • Program Poleceń Pracowniczych – płacimy od 1000 zł w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
  • Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
  • Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego,
  • Swobodny dress code.

Data dodania ogłoszenia: 05.04.2024

Wróć do góry