Team Manager z językiem angielskim dla projektu Social Media

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Marketing,
Media społecznościowe,
Sprzedaż B2B
Poziom stanowiska
Kierownik,
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Rekrutacja online
Tak

Aktualizacja: 2 miesiące temu

Operacje biznesowe, Call Center KPI i motywacja pracowników to dla Ciebie nie tylko puste frazy, ale wiesz dokładnie, co się za tym kryje? Mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Team Manager z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

Twoje zadania:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami
  • Zapewnienie stałej jakości i produktywności
  • Coaching, shadowing i wspieranie pracowników
  • Wsparcie przy rozwoju procesów
  • Przeprowadzanie feedbacków i rozmów z pracownikami
  • Monitorowanie, raportowanie i analiza wskaźników KPI istotnych dla projektu

Twój profil:
  • 3+ lat doświadczenia w obsłudze klientów w obszarach sprzedaży/technicznych
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Umiejętność identyfikowania potrzeb szkoleniowych i wspierania rozwoju programów
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w środowisku Call Center
  • Wielozadaniowość i priorytetyzacja
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Zaangażowany i zmotywowany zespół
  • Możliwość rozwoju i współtworzenia nowego projektu
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
  • Możliwości kariery w międzynarodowej firmie
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre
  • Darmowe owoce, napoje i prywatna opieka medyczna
 
Nasz zespół HR, Aleksandra Kasperska i Aigul Sourbaeva, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację na [ukryte] lub kliknij "Aplikuj".
Informacje o firmie
Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 64807732
  • Data wyróżnienia: 28.04.2022
  • Data wprowadzenia: 25.04.2022
  • Aktualizacja: 02.05.2022