Wróć do góry

Zastępca Kierownika Działu Utrzymania Technicznego i Porządku

Ogłoszenie nieaktualne

Jestem
Firmą
Wymiar pracy
Pełny etat
Wynagrodzenie brutto
6500 - 7500
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Branża / kategoria
Budownictwo,
Zarządzanie nieruchomością
Poziom stanowiska
Kierownik
Charakter pracy
Stacjonarna,
Praca w terenie

Aktualizacja: 5 miesięcy temu

Dzień dobry!
Czytasz to ogłoszenie, więc prawdopodobnie szukasz pracy lub rozważasz jej zmianę.
Świetnie się składa, bo my też szukamy – Zastępcy Kierownika Działu Utrzymania Technicznego i Porządku.

Wymagania niezbędne na tym stanowisku to:
  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Min 4 letni staż pracy;
  • Dobra znajomość przepisów w zakresie ustawy - prawo budowlane.
  • Biegła obsługa pakietu Ms Office;
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Jeśli spełniasz poniższe, tym lepiej:
  • Uprawnienie budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej lub w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
  • Doświadczenie w postępowaniach w zakresie zamówień publicznych;
  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
  • Predyspozycje do kierowania zespołem.
Do Twoich codziennych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • Wsparcie kierownika w realizacji zadań działu;
  • Nadzór i kontrola prawidłowego funkcjonowania działu  w zakresie usuwania awarii, realizacji konserwacji i remontów;
  • Kierowanie grupą konserwatorów;
  • Nadzór i kontrola nad prowadzeniem sprawozdawczości działu;.
  • Przygotowanie i kontrola spraw finansowych działu.
Wiemy jak ważne są stabilne warunki zatrudnienia, dlatego oferujemy:
  • Umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 m-cy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
  • Pracę na pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
  • Pracę biurową oraz pracę w terenie, związaną z realizacją zadań;
  • Wynagrodzenie brutto w przedziale 6.500,00 – 7.500,00 złotych, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastkę”;
  • Inne świadczenia uzależnione od efektów wykonywanych zadań;
  • Zatrudnienie od lutego 2023 r.
DO KOLEJNEGO ETAPU ZOSTANĄ ZAPROSZENI KANDYDACI, KTÓRZY SPEŁNIĄ WSZYSTKIE NIEZBĘDNE WYMAGANIA ORAZ ZŁOŻĄ WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY W FORMIE PAPIEROWEJ.

Na zgłoszenia czekamy do 20 stycznia 2023 r.

Szczegóły oraz lista wymaganych dokumentów dostępne są na stronie:
https://www.estategda.pl/wiadomosci/praca,3969.html

Prosimy o dodanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
zobacz klauzulę
  • Numer ogłoszenia: 65157000
  • Data wprowadzenia: 04.01.2023
  • Aktualizacja: 04.01.2023